مافیای رسانه ای

تیترها و حاشیه سازی های عجیب روزنامه های گل، خبر ورزشی و ... آنقدر وقیحانه است که دیگر سکوت هواداران استقلال به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از صعود مقتدرانه تیم استقلال از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا تصور میشد رسانه های دولتی از نماینده ایران حمایت همه جانبه داشته باشند اما بر خلاف تصور قلم فروشان و سردبیران دلال این رسانه ها همچنان وابستگی به جیب سرمربی تیم دوم پایتخت را به ارق ملی ترجیح دادند.


 پس از سالها ناکامی که برگرفته از علایق دولتی ها و رسانه های ایجاد شده بود تیم استقلال توانست با هدایت شفر" سرمربی آلمانی خود از بحران خارج شده و بازهم همچون سال های نه چندان دور لرزه بر تن حریفان بیاندازد.
از هفته پیش از دربی برگشت؛ باند سرمربی تیم دوم پایتخت که در نیاوران گرد هم جمع شده بودند برنامه ویژه ای برای ضربه زدن به استقلال در نظر گرفتند.

روزنامه گل 11 مهر 96آن ها که در رسانه های همچون روزنامه های سراسری و خبرگزاری های دولتی فعالیت می کنند اولین حربه را بر روی رقم قرارداد سرمربی استقلال گذاشتند تا شاید با این نقشه کثیف بردگی خود را به سرمربی تیم دوم پایتخت نمایان کنند.
البته شفر به خوبی توانست با پیروزی در دربی به عوامل مافیایی تیم دوم پایتخت، جواب دندان شکنی بدهد.
گرچه پیرمرد آلمانی نه رستورانی داشت نه سفره ای رنگی و نه جیبی گشاد برای منحرف کردن وجدان نداشته شان!

مافیای رسانه ای

آری سرمربی استقلال با قلبش و حمایت میلیون ها هوادار یک به یک پروژه های شوم و منحوس مافیای تیم دوم پایتخت را به نابودی کشاند.


اما این آخرین تلاش های سردبیران و مدیران رسانه های خودفروخته نبود آنها بارها با واگذاری وجدانشان به مشتی دلار راههای مختلفی را در پیش گرفتند.
از بحث بازگشت فرهاد مجیدی گرفته تا بحث خداحافظی و عدم تمدید قرارداد بازیکنان مطرح استقلال که گاهی آنقدر مسخره و مضحک انتشار یافته بود که بازیکنان استقلال خود به این شایعات واکنش نشان دادند.

مافیای رسانه ای

بیانیه باشگاه استقلال

روزنامه گل، خبرورزشی و وب سایت های وابسته به این دو رسانه و سردبیران آنها که رفیق گرمابه و گلستان آقای برانکو دلارویچ هستند بهتر است به جای حاشیه سازی های مکرر برای استقلال فکری برای وجدان فروخته شده خود بکنند.

مافیای رسانه ایاگر تا به امروز هواداران استقلال سکوت کرده اند دلیل به ضعف در دفاع از حق پایمال شده نیست بلکه آنها یاد گرفته اند از تیم خود بر روی سکوها دفاع کنند.
اگر امروز استقلال خار چشم بدخواهان و رسانه های وابسته به سرمربی تیم دوم پایتخت و عوامل تیم مافیایی در اصفهان شده، ما هواداران و مجموعه استقلال شرمنده هستیم.
زیرا از امروز قدرت استقلال با همدلی و یکدلی هواداران و کادرفنی و بازیکنان و.. روز به روز بیشتر شده و جایگاه واقعی استقلال دیگر پس دادنی نخواهد بود.

گرچه به خوبی می دانیم هم پالکی شما به روزی حلال ختم نمی شود اما بهتر است نان سفره خود را با لعنت هواداران استقلال آغشته نکنید.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
امیر مهدی
+1 #1 امیر مهدی 1397-02-04 16:38
اینا از دربی آسیایی میترسن . تو ایران ک با داوری و فدراسیون میتونن مانع تحقیرشون بشن ولی تو آسیا ن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار