وزارت ورزش پرسپولیسی

ماحاصل سالها حمایت یک جانبه وزارت ورزش از تیم پرسپولیس انگار سرانجام موفقی در پی نداشته است و مسئولین این نهاد این روزها با چالشی سخت روبرو هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بر هیچ ایرانی پوشیده نیست که هر تیم ایرانی در مسابقات بیرون مرزی نماینده کشورمان خواهد بود اما مسئله این روزهای حمایت از تیم پرسپولیس بیش از آنکه جنبه وطن پرستی داشته باشد، سو استفاده از احساسات میلیون ها ایرانی است.

مسئولین وزارت ورزش که سال های گذشته برای تضعیف استقلال و در مقابل تقویت پرسپولیس از هیچ تلاشی دریغ نکردند، این روزها در مصاحبه های پرتکرار با رسانه ها و همچنین انتشار پست های حمایتی در فضای مجازی از پرسپولیس، به اصطلاح شورش را در آورده اند.

سخنگوی این وزارتخانه(همان اخبار ورزشی گوی سابق) که مسئولیت مشخصی دارد، پس از بازی استقلال و العین و شکست نماینده کشورمان به غیرت ایرانیشان برنخورد و با گستاخی کامل به تمسخر شکست استقلال و بازی با احساسات میلیون ها هوادار این تیم پرداختند.

آن روز اگر وزارتخانه ورزش و جوانان نگران توهین به ایران و ایرانی بود می بایستی با ایشان برخورد می کرد اما از آنجایی که "از کوزه همان برون تراود که در اوست"‬‎ کسی محاکمه نشد.

وقتی فرزند وزیر ورزش، خود یکی از متخلفین و توهین کنندگان به نماینده ایران(استقلال) باشد، توقع برخورد از سمت وزارت ورزش خیالی واهی است.

هنوز به خاطر داریم که چگونه شخص اول سیاسی کشور در اقدامی بی سابقه با همتای ترکیه ای خود پای میز مذاکره نشست تا مشکل تیم محبوبشان در قضیه مهدی طارمی را با مذاکرات سیاسی حل کند.

maziyar nazemi 1

پس از آن ماجرا هواداران استقلال که تا قبل آن با شک و تردید به رفتار وزیر ورزش و علاقه ایشان به تیم پرسپولیس نگاه می کردند در جبهه مخالفان مسئولین وزارتخانه قرار گرفتند و از آنجایی که قدرت و انسجامی برای مقابله با این بی عدالتی نداشتند، برای آرامش تیمشان سکوت کردند.

اما با شروع فصل نقل انتقالات بار دیگر مشخص شد وزارت ورزش از هماهنگی و یکدستی تیم استقلال با هدایت وینفرید شفر ترسیده و حذف تیم پرسپولیس در دربی احتمالی آسیایی را بزرگترین خطر خود می داند.

آن ها که نمی توانستند به دلیل محرومیت تیم پرسپولیس از نقل انتقالات، این تیم را پیش از شکست احتمالی تقویت کنند در حرکتی مهندسی شده اقدام به تضعیف استقلال گردند و مهره های کلیدی این تیم را به اشکال مختلف از این تیم دور کردند.

برای یک بازیکن نبودن پول! برای یکی گرانی، برای دیگری سن و سال زیاد و.. را بهانه کردند تا این تیم به وضعیت کنونی برسد.

بعد از اینکه استقلال در شرایط بحرانی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل السد قطر شکست خورد و از رقابت های لیگ قهرمانان حذف شد، این موقعیت مهیا شد تا تمام فکر و برنامه مسئولین وزارت ورزش با خیالی راحت به تیم محبوبشان ختم شود.

حمایت های همه جانبه مسئولین دولتی و کشوری از یک تیم دلیلی جز استفاده سیاسی و قدرت نمایی از آن نخواهد داشت زیرا حسن روحانی و کابینه اش در شرایط بد اقتصادی این روزهای کشور، کسب محبوبیت کاذب را تنها راه نجات خود می دانند.

اما اینکه مسئولین کشور توقع داشته باشند هواداران استقلال در این راه کج با آنها همراهی می کنند، خیالی باطل و خود فریبی است زیرا مطمئنا با شکست پرسپولیس در هر کدام از مسابقات داخلی و خارجی جشن شادی در بین هواداران مظلوم استقلال بر پا خواهد شد.

* سخن آخر ما با مازیار ناظمی گوینده پیشین اخبار ورزشی است که این روزها به شکلی نامعلوم به پست بزرگی در وزارت ورزش رسیده و نمونه بارز بی عدالتی در سطوح مختلف است:

حاشیه سازی شما برای استقلال مانند یک وظیفه شده است. ضبط ویدئو برای تمسخر باخت 6 گله استقلالِ منصوریان از العین امارات، باز نشر توئیت سردبیر ورزش 3 برای مقصر جلوه دادن شفر در نتایج این روزهای استقلال و تحریک هواداران برای سر دادن شعار علیه او، دروغ پراکنی و شایعه سازی علیه استقلال برای برهم زدن آرامش و تمرکز تیم و...

مازیار ناظمی

هواداران استقلال به خوبی به خاطر دارند که سال گذشته پس از چند سوت اشتباه به ضرر تیم محبوبتان چگونه به داوران کشور حمله ور شدید اما این روزها که استقلال مظلوم از ناداوری های متعدد ضربه می خورد، صدایتان بسته و گوش هایتان کر شده است.

مازیار ناظمی پرسپولیس

آقای ناظمی" توهین، دروغ و حاشیه های که این مدت برای استقلال طراحی کردید هیچگاه از ذهن هواداران استقلال پاک نخواهد شد بهتر است جایگاه خود را درک و بیش از آنکه هواداران استقلال به صبر خود پایان دهند به شکل رسمی از آن ها عذرخواهی کنید و با استعفاء از وزارت ورزش اولین قدم را در راه ندامت و پشیمانی به درستی بردارید.

در ادامه نمونه ای از حاشیه سازی های این فرد را مشاهده می کنید که با پاسخ قاطع کاپیتان استقلال همراه شد.

maziyar nazemi 2

ملزیار ناظمی

** آقای ناظمی و دوستان به ظاهر وطن پرست، شنبه ای زیبا برایتان آرزو می کنیم که قطعا برای ما استقلالی ها روزی زیباتر خواهد بود..

 

دیدگاه‌ها  
کامران
+5 #1 کامران 1397-08-19 01:00
بررررو بابا، خودت از همه ترسوتر و بی عرضه تری،، چند ساله دارم هر روز پیام می ذارم بر علیه وزیر و پسرش و ....!!؟؟؟؟ چند تا ازشون رو پخش کردی!؟ چند ساله گلوم پاره شد اینقد داد زدم اینها همه باند کثیفی هستن که فقط به دنبال نابودی استقلال و پیشرفت لنگ هستن
نقل قول کردن
کامران
+6 #2 کامران 1397-08-19 01:05
سگ ها بر روی جسد شیر هورا کشیدند و می رقصیدند و سرود پیروزی سر دادند و خود را بزرگ پنداشتند اما نمیدانستند که همیشه شیر شیر میماند و سگ سگ!!!!!! تاج همیشه تاجه از رقص و پایکوبی سگان نهراسید
نقل قول کردن
Hossein. A
-5 #3 Hossein. A 1397-08-19 13:04
آب روبریزهمونجاکه میسوزه! انواع واقسام پرونده ازپروپیچ، لاوره و... همه روبراتون ماستمالی کردندکه حذف نشید، حق هواداران پرسپولیس درطرح حمایت اپراتوری که دوبرابرهوادارانتون بودندروبه جیبتون ریختندکه بریدبازیکن 10میلیاردی ازیوونتوس بخریدهیچکس هیچی نگفت انگارنه انگار!! امسال 4بازیکن ازدست دادید بجاش20تاخریدیدبا100میلیاردهزینه بی توجه به وضعیت ارزی مملکت، چون پشتتون گرم بودراحت ارزدولتی وارزثانویه تقدیمتون می‌کردند،درصورتی که گرشاسبی با6ماه دوندگی به زوروالتماس برای تیم به فینال رفته اش ارزثانویه گرفت(ارزدولتی هیچ) اینهمه حمایت ازتون شده توی ورزشگاه به وزیرفحاشی میکنیدجلوی وزاتخونه فحاشی میکنیدوبامظلوم نمایی هنوزطلبکارید، جلوی العین وامسال جلوی السدتوتهران اون افتضاح روبه باراوردیدانتظارداریدتکریم هم بشیدباینهمه حمایت بی چون وچرا!!!؟؟؟
نقل قول کردن
فقط تاج آسیا
+5 #4 فقط تاج آسیا 1397-08-19 13:42
ننگ بر این وزارت ورزش و مافیای فاسد لنگ که استقلال رو نابود کردند خدا نابودشون بکنه و آب خوش از گلوشون پایین نره.
نقل قول کردن
پیشگو
+3 #5 پیشگو 1397-08-23 00:28
باسلام پرسپولیس تا ابد الدهر قهرمان آسیا نمیشود ولی استقلل و سپاهان میشن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار