تاج ایران 

این روزها راه نفس کشیدن تیم با قدمت استقلال و دیگر تیم ها را مسدود شده و کمتر هواداری را پیدا می کنیم که از این فضای به وجود آمده گله مند نباشند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، فوتبال ایران در چند سال اخیر طعم خوشِ عدالت را نچشیده است و متاسفانه مسئولین ورزش کشور با کج سلیقگی و بی تدبیری به جای کمک آرام کردن شرایط، باعث و بانی نابودی فوتبال و ورزش کشور شده اند.

از زمان روی کار آمدن دولت فعلی(دولت بنفش) در اکثر بخش های مدیریتی ضعف های بزرگ دیده شد که هیچگاه برای ترمیم و احیاء آن تلاشی نشد و مسئولین با چکش انتقاد ناپذیری خود بر سر منتقدین کوبیدند. اما باورهای ما و رسالت خبرنگاری ما اجازه سکوت نمی دهد، زیرا می بایست به عنوان یک رسانه هواداری جوابگو سیل عظیمی از هواداران فهیم و پرشمار استقلال بزرگ باشیم.

روزانه پیام های متعددی به بخش مدیریت خبرگزاری ما ارسال می شود و دوستداران استقلال بزرگ از ما می خواهند در قبال رفتارهای تبعیض آمیز وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و بعضا دولت واکنش نشان دهیم.

بارها اعلام کردیم ما در کشوری زندگی می کنیم که برای عدالت اجتماعی و آزادی اندیشه، خون ها ریخته شد تا در برابر زورگویی و دشمنی بیگانگان سر تسلیم فرو نیاوریم.  

اما چرا مسئولین کشور با نادیده گرفتن آرمان های انقلاب و نظام، با رفتارهای عجیب تبعیض آمیز، باعث آزار بخش زیادی از جامعه می شوند؟

در سال هایی که به لطف تدبیر دولت امید با بدترین شرایط اقتصادی و اجتماعی دست و پنجه نرم می کنیم، تنها دلخوشی جوان های این کشور هواداری از تیم محبوبشان است.

آقای مسئول آیا می دانی با هر بی عدالتی و تناقض رفتاری شما تعدادی زیادی از هموطنانمان از مدیریت و عدالت شما نا امید شده و متاسفانه این بی فکری ها موجب سوء استفاده عده ای خارج نشین سودجو می شود؟

در همین ماجرای اخیر و حمایت بی شائبه دولت و وزارت از تیم پرسپولیس یاد ضرب المثل معروف "آنقدر بار کن که بکِشد؛ نه آنکه بکُشد" افتادیم.

برای کسب دستاوردی ملی در رده باشگاهی! حمایت یک جانبه و تبعیض آمیز از یک تیم به خصوص به گونه ای صورت گرفت که هوادارن سایر تیم ها به جای حمایت از نماینده کشورمان و برای اعتراض از نماینده بیگانه حمایت کردند.

آیا خبری از تعداد کشته های کُری های اخیر بین هواداران پرسپولیس و دیگر تیم ها دارید؟ چه کسی جوابگوی خانواده این جوان ها خواهد بود؟ آیا نمی دانید که بزرگترین آرمان شهدا حاکمیت ارزش ها در نظام اسلامی بود؟ پس چرا با بی فکری هایتان عده ای از جوانان کشورمان را تا مرز دشمنی با ایران و ایرانی پیش می برید؟

وقتی سِمَت سخنگوی وزارت ورزش را به شخصی معلوم الحال می سپارید که طرفداری از تیم محبوبش را حتی به تیم ملی کشورمان ترجیح می دهد! چه تصوری در قبال برخورد مردم دارید؟

مازیار ناظمی

ایشان که رده پایش در تمام فضاهای کثیف فوتبال کشور دیده می شود چرا بدون هیچگونه بازخواستی در سِمَت خود باقی مانده است؟

یعنی مسئولی در کشور نیست که برای برقراری عدالت در سطح ورزش از پست های بادآورده در این حوزه انتقاد کند و برای حل این بحران چاره بیاندیشد؟

در بخش رسانه نیز متاسفانه خبرگزاری ها و روزنامه های دولتی که از هزینه بیت المال اداره می شود به یک تیم خاص گرایش رنگی دارد و در راستای حمایت از تیم محبوبشان تیم ملی کشور خود را در آستانه جام ملت های آسیا مورد چالش قرار می دهند و با حاشیه های متعدد قداست و جایگاه رسانه را بی آبرو می کنند.

آقایان تا کی قرار است تاوان قهرمان نشدن یک تیم خاص و بر آب رفتن تمام نقشه های سیاسی شما را هواداران فوتبال و مردم بیگناه دهند؟

این بازی مسخره تا کی قرار است گریبان فوتبال باشگاهی و ملی را بگیرد؟

اگر به فکر بی تدبیری ها و بد نامی خود نیستید فقط تا پایان دوران حضورتان جوانان کشورمان را بازیچه دست عده ای دشمن نکنید. برای این پشتوانه های وطن زحمات زیادی کشیده شده است.

امام على عليه السلام:
مَن لم يُحسِن في دَولَتِهِ خُذِلَ في نكبَتِهِ
هركه در روزگار دولت خود نيكوكارى نكند، آن گاه كه به رنج و گرفتارى اُفتد بى يار و ياور ماند.
 
دیدگاه‌ها  
سهراب
+6 #1 سهراب 1397-08-27 21:07
من مخافم چون وقتی ریس جمهور یک کشور پشت یک تیم باشه امثال ناظمی مهره بزرگی نیست
نقل قول کردن
FARHAD
+5 #2 FARHAD 1397-08-28 00:17
به نقل از سهراب:
من مخافم چون وقتی ریس جمهور یک کشور پشت یک تیم باشه امثال ناظمی مهره بزرگی نیست

مهره بزرگی نیست ولی میشه یکی از عوامل و مهره دولتی ها اصلا دیگه تابلو شده وزیر ورزش میخواد لنگی ها به هر شکلی یک مقام بیارن
نقل قول کردن
کامران
+2 #3 کامران 1397-08-29 00:38
هرچه گفتیم چه فایده ؟ چه قدرتی داریم برای احقاق حق!؟ چه تلاشی میشه در ورزشگاه برای عبرت کردن وزیر و رییس کثیفش که مشکلات کشور رو حل کرده و میره مذاکره برا پرسپولیس با رییس جمهور های کشورهای دیگه!؟ وزیر تو فینال خودشو پاره کرد برا لنگ چکارش کردیم آیا 35 میلیون هوادار توان ادب کردن اینا که قدرت گرفتن رو ندارن!؟ یا انسجامی وجود نداره!؟
نقل قول کردن
مهدیار
0 #4 مهدیار 1397-08-30 01:09
تنها انتظارم از پیشکسوتان استقلال مقابله و دفاع از استقلال هست ، و تعجبم از اینه که چرا تیمهای دیگه اعتراض گسترده نمیکنن،خوششون میاد الاف یه تیم باشن، کل تیمها انصراف بدن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار