کمیته انضبلطی علیه استقلال و فوتبال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، با وقاحت تمام آرای مضحک تخلفات دیدار تیم‌های سایپا و "پرسپولیس دولت بنفش" را اعلام کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، رای کمیته انضباطی در مورد اتفاقات دیدار سایپا و پرسپولیس در شرایطی اعلام شد که این بار چتر حمایتی فدراسیون وقیحانه تر از همیشه روی سر تیم سوگولی دولت بنفش قرار گرفت. دیگر حمایت آشکار از تیم دوم پایتخت برای فدراسیون و سازمان لیگ قبح و زشتی ندارد و آن ها با افتخار و با مقاصد سیاسی اقدام به این کار می کنند.

اما این اقدامات ناجوانمردانه تنها و تنها به تشدید تنفر عمومی از این تیم در سراسر کشور منجر می شود.. همانطور که قبل از برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه های تبریز، اصفهان و دیگر شهرها شاهد این تنفر عمومی بودیم.

رای صادره به شرح زیر است:

شجاع خلیل‌زاده و رادوشوویچ، بازیکنان تیم پرسپولیس تهران به دلیل درگیری با بازیکنان سایپا که از داخل زمین تا رختکن ادامه داشت، هر نفر به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

تیم پرسپولیس به دلیل فحاشی هوادارانش و پرتاب بطری به سمت داور به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به همین راحتی یک پرونده دیگر ماستمالی شد، عدالت زیر پا له شد و وقاحت به اوج رسید.. تا خواسته های سرمربی کروات سرخپوشان که بعد از تحقیر در فینال آسیا، در کشورش در حال خوشگذرانی بود، به کرسی بنشیند تا روحیه لطیف پسرِ اهل اروپای شرقی آقا مسعود خراب نشود!!

بروز چنین صحنه های زشت و زننده ای در ورزشگاهی که مزین به نام بزرگمرد اخلاق و جوانمردی کشور است، احساسات هواداران واقعی فوتبال را جریحه دار کرد ولی رای صادره از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همانند سانسور خبری رسانه ها، سایت های خبری، برنامه 90 و.. درباره اتفاقات این بازی، اخلاق را کُشت و از بین برد!

کمیته انضبالطی علیه استقلال و فوتبال

با طرح چند سوال می توان به چرایی این آرای مضحک رسید..

چرا وقتی شجاع خلیل زاده در سپاهان بود، به دلیل درگیری با بازیکن نفت تهران سه جلسه محروم شد ولی وقتی بازیکن تیم دوم پایتخت است برای بار اول، دوم، سوم و... حتی وقتی فحاشی ناموسی می کند، به سطل آشغال لگد می زند، با بازیکن حریف درگیر می شود و.. تنها توبیخ می شود و تذکر می گیرد!؟

چرا وقتی دروازبان خارجی این تیم با الفاظ رکیک به بازیکن جوان سایپا حمله ور می شود و وقتیکه همگان منتظر سنگین ترین جریمه برای این خارجی که مرزهای بی ادبی را جابجا کرده است هستند، تنها توبیخ و جریمه 3 میلیونی برایش در نظر می گیرند؟ قانون کاپیتولاسیون یعنی چه؟ مگر ما برای نابودی همین ها انقلاب نکردیم؟! مگر خون برانکو از بقیه مربیان لیگ برتری رنگین تر است؟ البته شاید باشد ولی برای..!

و در آخر.. در این رای تیم دوم پایتخت به دلیل فحاشی و پرتاب بطری توسط هوادارنش به سمت داور به پرداخت 10 میلیون تومان جریمه محکوم شد..{بگذریم که آقایان می خواهند هواداران استقلال را به خاطر "بی غیرت خطاب کردن بازیکنان و مربی شان!" جریمه کنند..} اما چه کسی هواداران حاضر در ورزشگاه تختی را برای شروع فحاشی علیه داور تحریک کرد؟ به چه دلیل شخصی که بازوبند مقدس کاپیتانی روی بازو می بندد باید خود را از هر تنبیهی مصون بداند و با این تفکر بارها و بارها با عربده کشی و هوچی گری جو ورزشگاه ها را بهم ریخته و باعث توهین چند ده هزار نفری هواداران به داوران و خانواده آنها شود، اما حتی دریغ از یک تذکر خشک و خالی!؟

 

جواب همه این سوال ها مشخص و معلوم است: تیم حکومتی..!


اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
سهراب
+7 #1 سهراب 1397-08-27 21:06
گل بگیرین در اون خراب شده رو که قراره فقط رای هاش علیه استقلال باشه خوب کثافت بازی هم حدی داره این یارو کیه که میتونه به این واضحی رای علیه استقلال و به نفع لنگ بده
نقل قول کردن
FARHAD
+5 #2 FARHAD 1397-08-28 00:14
قیافه ک...شو نگاه کن حال آدم بهم میخوره
نقل قول کردن
کامران
+2 #3 کامران 1397-08-29 01:04
سر ریسمان رو بگیرین که برسیم با ب سلطانی فر و روحانی که می خوان بی کفایتی و فساد وحشتناک دولت رو با حمایت از یک تیم و نابودی تیم دیگر پنهان کنن!!، میدونین چطور ؟ اینطور که الان چندین میلیون جوان مشغول فوتبالن و همه فساد ها رو فراموش کردن و لنگی ها که همه چیشونو برا این مفاسد فی الارض میدن چون تیمشونو به بالاترین افتخارات تاریخشون رسوندن!!! که همون دومی آسیا هستش!! نخندین این افتخار برا لنگی ها یه رویا بود!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار