مربیان ویچ

با حمایت های آشکار و پنهان وزارت ورزش از برانکو، باید هم این مربی کروات دچار توهم بهترین بودن، بشود!

 

به گزارش استقلال نیوز، سرمربی کروات تیم دوم پایتخت، که حمایت های همه جانبه وزارت ورزش از او و تیمش، اعتراض هواداران استقلال و سایر تیم های لیگ برتری را به همراه داشته است در مصاحبه ای که دیروز در خروجی خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، ضمن چشم پوشی از دستاوردهای تیم ملی در دوران حضور کی روش و کسب نتایج غرور آفرین ملی پوشان کشورمان در سال های اخیر، ادعا کرد تنها مربیان کروات در ایران موفق بودند و سایر مربیانی که در ایران حضور داشتند، ناموفق بودند!

البته آقای برانکو که این روزها پسر بزرگ وزیر ورزش ایران محسوب می شود، زیر چتر حمایتی دولت بنفش قرار دارد و همچنین خود را شهروند افتخاری ایران هم می داند.. و گویا فراموش کرده برای فرار از بدهی مالیاتی بعد از جام جهانی 2006 آلمان تیم ملی را در سرزمین ژرمن ها رها و بعدها به همین دلیل الاتفاق عربستان را بدون سرمربی راهی ایران کرد؛ هیچگاه پاسخ این سوال را نداد که چرا با یکی از طلایی ترین نسل های فوتبال ایران، در جام ملت های آسیا 2004 نتوانست به عنوان قهرمانی برسد و در جام جهانی 2006 آلمان، هم از نظر نتیجه و هم از نظر اخلاقی فاجعه به بار آورد!؟

حمایت های عجیب مالی با دستور مدیران بالادستی و با کمک برخی بدهکاران بانکی و دلالی آن ها در اردوی تیم ملی برای قرمزپوشان، رایزنی های عجیب سیاسی با دولتمردان قطری و تُرک برای منافع تیم محبوب خود و همچنین دست های پشت پرده در فدراسیون و سازمان لیگ، همه و همه دست به دست هم دادند تا توهمی به این بزرگی سرمربی تیم دوم پایتخت را فرا بگیرد که تنها خود و هموطنانش در ایران موفق بوده اند.

البته اتاق فکر این مربی کروات از معاونین وزارت ورزش گرفته تا سردبیران سایت ها و روزنامه های معلوم الحالی که دستشان برای ایران و ایرانی وطن پرست و عاشق تیم ملی رو شده(از اینجا بخوانید)، بعد از دیدن این مصاحبه سریعا به او هشدار دادند تا برانکو در حاشیه تمرین دیروز تیمش، حرفایی که عنوان کرده بود را تکذیب کند و مدعی شود این ادبیات جز شخصیت من نیست!

سرمربی کروات و وزیر ورزش

البته همان روزی که برانکو گستاخانه پا را فراتر از چارچوب اختیاراتش گذاشت و از زلاتکو دالیچ(سرمربی کنونی تیم ملی کرواسی) برای سرمربیگری تیم ملی حمایت و شخصا باب مذاکره با او را برای نشستن روی نیمکت ایران باز کرد، باید متوجه می شدیم او جایگاهی فراتر از سرمربی یک تیم باشگاهی نزد وزارت ورزش و مدیران ارشد این وزارتخانه دارد.

روزی که برانکو بعد از حضور در ضیافت ناهاری که به افتخار حضور خانم کولیندا گرابار کیتاروویچ، رئیس جمهور کرواسی در نیاوران ترتیب داده شده بود، گفت:

"امروز به ضیافت ناهاری در کاخ نیاوران دعوت شدم و ناهار را در کنار رییس جمهور کشورم کرواسی و رییس جمهور کشور دومم ایران صرف کردم. خوشحالم از اینکه مقامات بلندپایه ایرانی را دیدم. مخصوصا اینکه دیدم اکثر این مسئولان پرسپولیسی هستند. از جمله وزیر ورزش که در سخت ترین شرایط به ما کمک کرد"

باید فکر این روزها را هم می کردیم!

 

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
ایبرا
+11 #1 ایبرا 1397-09-01 23:43
عجب تیتری!
نقل قول کردن
مسعود
+7 #2 مسعود 1397-09-01 23:45
ممنون، خیلی عالی بود.. مخصوصا قضیه ناهار تو نیاوران و هیات دولت لنگی
نقل قول کردن
اسماعیل
+5 #3 اسماعیل 1397-09-01 23:52
پس علاوه خبرناهار، وزیرناهار ورزشم داریم و خبر نداشتیم!
نقل قول کردن
اسماعیل
+9 #4 اسماعیل 1397-09-01 23:55
واقعا این برانکو چیکار کرد واسه تیم ملی؟ جام ملت ها با اون همه بازیکن خوب این کاملی مفرد و بداوی و علوی و میرزاپور رو دعوت می کرد از فولاد اونم به خاطر اینکه بگوویچ مربی فولاد بود. تو هر پستی تیم ملی هیچ بازیکن جایگزینی نداشت ولی الان تیم ملی تو هر پست چند تا گزینه داره.. جلو اسپانیا ایستادگی می کنه
پدر پرتغال رو در می یاره
تیم اول رنکینگ آسیاست و امیدوارم قهرمان آسیا بشه..
تا آقای ویچ متوهم آب و بریزه اونجایی که می سوزه!
نقل قول کردن
اشکان تاجی
+8 #5 اشکان تاجی 1397-09-02 03:50
دقیقا درود بر این نویسنده
نقل قول کردن
علی
+5 #6 علی 1399-05-07 08:25
4 ناقهرمانی ناحق تیم حکومی را به بابا مسعود تبریک میگویم...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار