میرشاد ماجدی

عضو جدید هیات مدیره استقلال گفت: حالا که تشخیص داده شد به وجود زمانی نیازی نیست او نمی‌تواند با اصرار و یا با هر زبانی به ماندن در هیات مدیره تاکید داشته باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری برنا، در خصوص وضعیت آبی‌ پوشان صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* انتصاب به عنوان عضو هیات مدیره استقلال؟

به عنوان یک عضو هیات مدیره استقلال بر سیاست‌گذاری‌های باشگاه نظارت دارم و در جلسات آن شرکت می‌کنم. مدیرعامل باشگاه به عنوان مدیر اجرایی به وظایف خود آشناست و به نکاتی که سبب موفقیت باشگاه می‌شود توجه می‌کند. به عنوان عضو غیر موظف در استقلال فعالیت می‌کنم. عضو غیر موظف هیات مدیره یا مدیر غیر اجرایی به مدیرانی اطلاق می‌گردد که تنها مسئولیت ناشی از عضویت در هیات مدیره شرکت را برعهده داشته و در شرکت حضور فیزیکی و مسئولیت اجرایی ندارند. سمت من در هیات مدیره استقلال از بحث اداری خارج است و با قدرت به عنوان رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال به فعالیت خود ادامه می‌دهم. 

* صحبت‌های اخیر زمانی، عضو سابق هیات مدیره استقلال؟

از زحماتی که زمانی برای باشگاه استقلال کشید تشکر می‌کنم. ملکی و قراب هم برای این باشگاه زحمات زیادی کشیدند. من قلبا آقای زمانی را دوست دارم. قطعا با توجه به رزومه من در استقلال کاملا مشهود است که چقدر استقلالی هستم، از زمانی که بازیکن این تیم بودم تا مدتی که به عنوان سرپرست در این باشگاه فعالیت می‌کردم. در گذشته که سرپرست استقلال بودم اتفاقاتی افتاد که حتی این باشگاه علیه من بیانیه هم صادر کرد اما حرفی نزدم و در جای دیگر به این فوتبال خدمت کردم.

توصیه من به زمانی این است که در مقطعی تشخیص داده می‌شود وجود فرد مورد نظر نیازی نیست و یا هر تصمیم دیگری که گرفته می‌شود نمی‌توان اصرار کرد و یا با هر زبانی به ماندن تاکید داشت. با این حاشیه‌ها فقط تمرکز مدیرعامل و کادر فنی تیم بهم می‌خورد و اگر کسی که واقعا استقلال را دوست دارد در هر شرایطی این تیم را به حاشیه نمی‌کشاند.

* در بحث کلان کلاس‌های مربیگری به قوانین داوری و اخلاق تاکید می‌شود؟

معتقدم برای رهایی از حاشیه‌های فوتبالی باید رسانه‌ها فرهنگ‌سازی مناسبی انجام دهند تا اتفاقاتی همانند دیدار ایران و ژاپن تکرار نشود. اگر رسانه‌های مکتوب و تصویری به بی‌اخلاقی نپردازند می‌توانند فرهنگ فوتبالی را در جامعه پرورش دهند و تعداد کلاس‌های اخلاقی و روان‌شناسی افزایش می‌یابد.

* انتقادها نسبت به مدیریت فدراسیون فوتبال؟

کارلوس کی‌روش با موج مردمی و حمایت رسانه‌ها هشت سال در تیم ملی ایران ماند. تغییراتی در سبک فوتبال ایران شکل گرفت. نتایجی که در جام جهانی به دست آمد کاملا مشهود بود که در فوتبال به تغییرات خوبی رسیدیم. وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به دنبال شادی مردم هستند و زمانی که آنها راضی بودند کی‌روش ماند اما جامعه بعد از هشت سال از این سرمربی جام می‌خواست. تنها فرصت مربی پرتغالی تیم ملی ایران جام ملت‌های آسیا بود که نتوانست جامی به دست آورد. امیدواریم مربی جدید بتواند برای تیم ملی ایران جام قهرمانی کسب کند.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار