وینفرید شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا، ملی‌پوشان استقلال به دلیل عدم قهرمانی ایران ناراحت هستند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در پایان دیدار دوستانه استقلال، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* نمی دانم چرا در ایران زمین تمرین خوب نیست

از حریفمان بابت برگزاری این بازی تشکر می‌کنم. برگزاری بازی دوستانه راحت نبود. زمین خیلی خوب نبود. نمی‌دانم چرا در ایران خیلی زمین تمرین خوب نیست. این برای هواداران و بازیکنان بهتر است چون می‌توانند بازی را بهتر ببینند.

* باید برای دیدار با پیکان آماده شویم

بازیکنان ملی‌پوش ما بازگشتند و امروز هم دو نفر از آنها بازی کردند. باید از الان خودمان را برای دیدار مقابل پیکان آماده کنیم.

* ملی‌پوشان ما ناراحت هستند

پژمان منتظری، ووریا غفوری و روزبه چشمی در اردوهای تیم ملی شرایط خوبی داشتند و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشتند. این بازیکنان چون فکر می‌کردند تیم ملی قهرمان می‌شود، الان بابت حذف ناراحت هستند و باید با آنها صحبت کنیم تا تمرکزشان را به باشگاه بازگردانیم و به دنبال موفقیت در تیم خودشان باشند. 

* امیدوارم کریمی و حیدری زود بازگردند

امیدوارم خسرو حیدری و علی کریمی خیلی سریع بازگردند. 

* آیا شما مربی هستید؟!

{شفر در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه استقلال در دو بازی دوستانه شرایط چندان خوبی نداشته به نظر می‌رسد اینکه کاملا آماده نیست و آیا با این مسئله موافق است، گفت:}

به شما تبریک می‌گویم. آیا مربی هستید؟ شرایطمان خوب است. دو ـ سه بازیکن جدید و چند مهره جوان جذب کردیم. بعد از این بازی‌های دوستانه باید اسامی را در نظر بگیریم و نفرات مدنظرمان را مشخص کنیم. 

* منشا را اینجا نمی‌بینم

سرمربی استقلال بعد از سوال در مورد اینکه گفته می‌شود توافقاتی با منشا صورت گرفته است، با حرکاتی عجیب سر خود را به این طرف و آن طرف می‌چرخاند و منشا را صدا می‌زد. او سپس به خبرنگاران اعلام کرد نمی‌دانم. منشا را اینجا نمی‌بینم. 

* شاید خیلی چیزها اوکی نباشد

شفر در پاسخ به این سوال که آیا از نفرات جدید و برنامه‌هایی که در نیم فصل باشگاه استقلال دنبال کرده رضایت دارد و همه چیز طبق خواسته او بوده است، گفت:‌ امروز فقط در مورد بازی صحبت می‌کنم. شاید خیلی از چیزها اوکی نباشد اما الان فقط در مورد بازی صحبت می‌کنم.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار