صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: همیشه بازی های اول برای هر تیم سخت است اما اعتقاد دارم این تیم می تواند شروع پرقدرتی در نیم فصل دوم داشته باشد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص وضعیت استقلال برای شروع نیم فصل دوم و جذب بازیکنان خارجی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* وضعیت استقلال برای شروع نیم فصل دوم؟

شرایط استقلال برای شروع لیگ خوب است. آنها از تعطیلات ۵۰ روزه استفاده کرده  و با یک اردو در ترکیه و تمرینات بعد از برگزاری اردو، شرایط خوبی دارند البته آبی پوشان در نیم فصل اول شروع خوبی در لیگ نداشتند و امتیازات زیادی از دست دادند هرچه به پایان لیگ می رسیدیم استقلال بهتر و بهتر می شد و در هفته های اخیر امتیازات لازم را کسب کرده و به بالای جدول رسید. اعتقاد دارم آبی پوشان می توانند نیم فصل دوم را از ابتدا خوب بازی کنند و با توجه به آنکه ملی پوشان آنها هم در آمادگی خوبی به سر می برند. داریوش شجاعیان، محسن کریمی و دو بازیکن خارجی هم به جمع دیگر بازیکنان پیوسته اند، باید شاهد استقلالی پرقدرت در نیم فصل دوم باشیم.

* دیدار استقلال برابر پیکان تهران؟

شروع بازی ها برای تمام تیم ها سخت است و بازی اول را نمی توان ملاک آمادگی تیم ها دانست زیرا بازیکنان باید به یک هماهنگی کامل برسند و یک دو بازی اول می تواند هماهنگی آنها را صد درصد کند. اما به اعتقاد من این بازی برای هر دو تیم سخت و برای تماشاگران جذاب خواهد بود و اگر استقلال بتواند دیدار اول را با پیروزی به پایان برساند شرایط روحی و روانی خوبی پیدا خواهد کرد.

* تغییر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال؟

با آمدن ماجدی و منزوی مطمئنا وضعیت بهتر خواهد شد. البته این مدیریت باید بیشتر تقویت می شد اما امیدوارم اعضای جدید بتوانند برای استقلال مفید واقع شوند و در شرایط بحرانی مشکلات آبی پوشان را به حداقل برسانند.

* جذب دو بازیکن خارجی جدید برای نیم فصل دوم ؟

قطعاً استقلال به بازیکنان بزرگ نیاز دارد نفراتی که از لحاظ جسمی آمادگی کامل را داشته باشند و دچار مصدومیت نباشند. مطمئنا از این دو بازیکن برای حضور در نیم فصل دوم لیگ تست پزشکی گرفته خواهد شد تا مشکلی از این بابت نداشته باشند.

* گفته می شود یکی از بازیکنان اضافه وزن داشته و دیگری یک بار رباط پایش را جراحی کرده است، نظر شما چیست؟

تست پزشکی برای این اتفاقات است ولی امیدوارم این دو، نیومایر و گرو نشوند اگر قرار است دلار به آنها بدهیم باید عملکرد قابل قبولی داشته باشند. در رابطه بدنی در شرایط ایده آل باشند نه اینکه مانند دو بازیکن خارجی قبلی استقلال نیمکت نشین بوده و تأثیری در موفقیت های استقلال نداشته باشند.

* آیا استقلال می تواند هودارانش را برای نیم فصل دوم امیدوار کند؟

به اعتقاد من الان زود است که در این باره صحبت کنیم. باید اجازه دهیم دو – سه بازی اول برگزار شود و بعد باید دید می توان به این استقلال امید داشت و یا اینکه نمی توان به آینده این تیم امیدوار بود.

* صحبت پایانی؟

هواداران استقلال نگران تیمشان هستند. امیدوارم کادر فنی، مدیران و بازیکنان این شرایط را درک کرده و تمام توان خود را برای موفقیت استقلال به کار ببندند زیرا این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان کار سختی را در پیش خواهد داشت.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار