اکبرکارگرجم

عضو کمیته فنی استقلال گفت: استقلال اگر قصد دارد برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کند حق از دست دادن امتیاز در نیم فصل دوم ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار استقلال برابر پیکان و جذب منشا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال حق امتیاز از دست دادن در نیم فصل دوم را ندارد

پیکان یک حریف ناشناخته در هفته اول برای استقلال محسوب می شود چون این تیم نیم فصل نخست با جلالی در مسابقات بود و در نیم فصل دوم تفکرات فرکی بر آن حاکم است. هرچند معمولا بازیهای این دو تیم به سود استقلال بوده، اما پیکان هیچ گاه حریف دست و پا بسته ای نبوده و معمولا شاهد بازیهای خوبی بین این دو تیم بوده ایم. استقلال فاصله زیادی تا صدر جدول ندارد و اگر قرار باشد در کورس قهرمانی حضور داشته باشد حق از دست دادن امتیاز در نیم فصل دوم را ندارد.

* احتمال موفقیت منشا در استقلال زیاد است

منشا یک بازیکن امتحان پس داده است و احتمال موفقیت او در استقلال زیاد است. اما عیار دو خرید دیگر را بازیها مشخص خواهند کرد. امیدوارم این دو بازیکن بتوانند انتظارات را برآورده نمایند و نشان دهند در حد و اندازه تیم بزرگی مثل استقلال هستند.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار