کامران منزوی

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: شما به اعضای هیات مدیره استقلال بین سالهای 70 تا 85 نگاه کنید، من شاگرد همه آنها هستم و به زودی خواهید دید که هیات مدیره در استقلال یعنی چه!

 

به گزارش استقلال نیوز،کامران منزویحدود 2 هفته است که از وزیر ورزش به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال حکم خود را دریافت کرده اگر چه او یکی از اعضای دارای سبقه استقلال است که هواداران این باشگاه پیشتر با عنوان قائم مقام و سرپرست وی را در مقام خدمت به این باشگاه دیده بودند.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با کامران منزوی پیرامون شرایطی که از اولین روز حضورش در استقلال در جمع اعضای هیات مدیره گذشته  تا تصمیماتی که در جلسه اول هیات مدیره اتخاذ شده صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* در این روزهای تقریبا ابتدایی حضورتان در هیات مدیره تا چه اندازه مشکلات را لمس کردید؟

من از جنس هواداران استقلال هستم و خیلی مواقع مثل آنها فکر می کنم اما نه با احساسات.ما فقط یک جلسه تشکیل دادیم و بعد از دعوت ما اساسنامه باشگاه را به ما ارائه کردند.لیست قراردادها هم گرفته شده و سلسله وظایف هیات مدیره هم مشخص شده است.مشکلات هم زیاد است.نمونه یکی از همین مشکلات هم پاتوسی است که معتقدم نباید به این مرحله می کشید.نمی خواهم در این مورد مساله را خیلی باز کنم.خیلی مشکلات دیگر هم وجود دارد، مسائل مالی، زمین تمرین  و ... مشکلات البته ساختاری هم داریم ولی امروز اجرایی باشگاه به طور کل در اختیار مدیرعامل است و ما دخالتی در این موارد نداریم.

* در مورد هیات مدیره این صحبت مطرح می شود که این جلسات و اعضا اصلا نقشی در تصمیمات کلان باشگاه ندارند. به طور مثل حسن زمانی بعد از رفتن از استقلال عنوان کرد که هیات مدیره هیچکاره است و وزیر ورزش مستقیما به این مسائل ورود می کند. واکنش شما به این موضوع چیست؟

شما به زودی خواهید دید که هیات مدیره در استقلال یعنی چه! شما به اعضای هیات مدیره استقلال بین سالهای 70 تا 85 نگاه کنید، من شاگرد همه آنها هستم.

* پس این نوید را به هواداران استقلال می دهید که اگر مشکلی در باشگاه وجود داشت جریانات مثل سالهای قبل نیست و همه چیز با نظارت هیات مدیره پیش می رود؟

چرا نرود؟ وظیفه هیات مدیره این است که همه چیز را رصد کند و از همینجا می گویم که خیال هواداران راحت باشد.

* هواداران استقلال در این یکی دو سال اخیر به عملکرد وزیر ورزش انتقاد کردند و معتقد بودند در حق آنها اجحاف شده است. شما چه صحبتی در این زمینه دارید؟

من دقیقا مثل خود مردم هستم، مثل همان طرفداران واقعی استقلال.قبل ها هم در مصاحبه هایم این موضوع را گفته ام که هیچوقت نباید بین دو مجموعه تفاوت قائل شد اما وزیر ورزش خدماتی به استقلال کرده که شاید هیچکس از آنها خبر نداشته باشد.اگر او روزی به من اجازه بدهد این مسائل را می گویم.من از طریق شما می گویم وزیر اجازه بدهد تا همه چیز را در مورد کارهایی که انجام داده بگویم. الان هم که این حرف ها را می زنم شاید متهم به بله قربان گویی شوم که البته مطرح کردن چنین صحبت هایی بیشتر فضاسازی است ولی تاکید می کنم وزارت ورزش هوای استقلال را داشته است.

* یعنی شما به هوادارن استقلال می گویید وزیر تفاوتی بین تیم آنها و استقلال قائل نشده است؟

صد در صد همینطور است.من که گفتم وزیر اجازه بدهد همه چیز را ریز به ریز می گویم ولی بعید است او چنین اخلاقی داشته باشد که اجازه بدهد من برخی مسائل را بگویم.

* حتما می دانید که بعد از پایان نیم فصل استقلال هم مشکل زمین تمرین دارد و هم سایت باشگاه که جزو ریزترین مسائل یک باشگاه است بالا نمی آید....

در مورد سایت یکی دو روز است که با خبر شدم و این موضوع را پیگیری می کنیم. در مورد زمین هم مشکلاتی به وجود آمده که آنها را قبول دارم. ان شاالله تا روز چهارشنبه مشکل زمین تمرین را هم حل خواهیم کرد.

* با شروع نیم فصل دوم انتظار شما از تیم استقلال چیست؟

ما اعضای هیات مدیره دید استقلال خواسته هایمان از مدیرعامل است.به هیچ عنوان قرار نیست وارد امور اجرایی باشگاه شویم و هر توقعی داشته باشیم از مدیرعامل است.او هم به کارش استوار است و در 2 جلسه ابتدایی با حضور وزیر و نشست بعدی که خودمان بودیم خواسته هایی داشتیم که همه در چارچوب قانون است.ما اصلا دوست نداریم احساسات هواداران استقلال مثل سالهای اخیر جریحه دار شود، به همین دلیل نه قرار است به محل تمرین برویم و نه قرار است به مربی بگوییم فلانی و فلانی بازی کنند یا نکنند. اینها جزو برنامه های ما نبوده و نیست.برنامه های ما چیز دیگری است.

* روز گذشته احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت و گویی اعلام کرد بست واگذاری استقلال و پرسپولیس فراهم شده، با این شرایط حکم شما اعضای جدید نمی تواند زیاد بلند مدت باشد. درست است؟

اساسنامه باشگاه می گوید مدت تصدی اعضای هیات مدیره 2 ساله است.ماده 27 اساسنامه می گوید هر زمان مجمع باشگاه تشخیص بدهد می تواند هیات مدیره را عزل و نصب کند.اگر باشگاه خصوصی شود قطعا مجمع جدید انتخاب می شود که آنها یا اعضای جدید انتخاب می کنند و یا اعضای قبل را ابقا.پس این موضوع با گفته معاون وزیر ورزش و جوانان مطابقت دارد و هر زمان مجمعی تشکیل شود اختیار با آنها است.

* به نظر شما باشگاه استقلال از نظر مالی چقدر مشکل دارد؟ آیا با حضورتان به آینده امیدوار هستید یا نه؟

ما در نشست آخرمان تصویر قرارداد بازیکنان را درخواست کردیم و از مدیرعامل خواستیم با توجه به حضور استقلال در آسیا و همچنین لیگ برتر برآورد بودجه شود.بعد از آن قرار است روی این بودجه برنامه ریزی نیم.ما آمده ایم به مدیرعامل باشگاه کمک کنیم و باری را از روی دوش او برداریم نه باری روی دوش او باشیم.

* برخی رسانه ها چند روز پیش خبری را منتشر کردند مبنی بر اینکه خانه ای که در اختیار پادووانی با تمام امکانات استخر و سونا و سه خواب بوده در اختیار علی خطیر معاون باشگاه استقلال قرار گرفته و باشگاه هم ماهانه حدود 10 الی 20 میلیون تومان هزینه اجاره آن را می پردازد.آیا این موضوع صحت دارد؟

من در جریان این موضوع نیستم چون قرار است ریز هزینه های باشگاه به دست ما برسد.قطعا آیتم به آیتم هزینه ها در آن لیست مشخص است. من در این مورد نمی خواهم اظهار نظر شتابزده داشته باشم اما قطعا باید همه مسائل بررسی شود.این موضوع یک مساله اجرایی است و نیازمند بررسی. یکی از دستورات اکید وزیر ورزش در همان نشست اول با ما شفافیت مالی بوده که قطعا در برنامه های ما هم خواهد بود. البته استقلال و پرسپولیس و تیم های دیگ که در آسیا حضور دارند قطعا با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که ما باید با مدیریت مسائل را جلو ببریم. طبعا با موفق شدن این تیم ها در این فضای سنگین اقتصادی شادی به دل جوان ها و جامعه بر می گردد و ما هم هدفی جز این موضوع نداریم.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار