فرشاد فلاحت زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به اعتقاد من منشا یکی از بهترین خریدهای این فصل استقلال است.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، در ارزیابی از عملکرد استقلال در نیم فصل دوم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 
* عملکرد استقلال در نیم فصل دوم؟

خریدهای خوب، آرایش خوب، سیستم خوب و تعویض های خوب باعث شد تا استقلال شروعی خوب در نیم فصل دوم داشته باشد. با این شروع می‌توان از آبی پوشان توقع داشت که فاصله شان با صدر جدول را کاسته و هوادارانش را امیدوارتر نمایند. شفر خریدهای خوبی داشته اما به اعتقاد من منشا یکی از بهترین خریدهای این فصل استقلال است. او در همان دقایق اندک حضورش در میدان توانایی هایش را نشان داد و فکر می‌کنم انگیزه‌های زیادی که وی دارد می‌تواند به خودش و استقلال کمک کند.

* فرهاد مجیدی و تاثیر حضور وی در روند استقلال؟

با فرهاد در استقلال و تیم ملی همبازی بودم و حتی در اردوهای تیم ملی هم اطاق بودیم. او را خیلی خوب می‌شناسم و می‌دانم به این تیم کمک زیادی خواهد کرد. فرهاد بازیکن بزرگ و محبوبی بود و می‌تواند همین روند را در مربیگری هم داشته باشد. همین که همزمان با بازگشت او به استقلال پیروزی با ۴ گل به دست می‌آید، می‌تواند نشانه‌هایی از موفقیت‌های پیش روی استقلال باشد. 

* دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتورسازی در تبریز؟

پیروزی پر گل مقابل پیکان نباید موجب بالا رفتن توقع شود. تراکتورسازی با پیکان تفاوتهای اساسی دارد و نباید انتظار داشت که آبی پوشان بتوانند این تیم را هم در تبریز با گلهای زیاد شکست دهند. اگر شاگردان شفر پیروز شدند که چه بهتر اما حتی یک نتیجه مساوی در تبریز هم برای استقلال نتیجه مطلوبی است.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار