امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: درصدد هستیم بعد از بازی با تراکتورسازی مشکل زمین تمرین استقلال را هم حل کنیم!

 

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو باشگاه خبرنگاران جوان در مورد مسائل و جواشی پیرامون این باشگاه از جمله شرایط صدور مجوز بازی پاتوسی، دادگاه CAS، دیدار حساس مقابل تراکتورسازی و... صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شایعات فضای مجازی در مورد پرونده سوپرجام و پاتوسی صحت ندارد!

متأسفانه شایعاتی در فضای مجازی پیرامون استقلال رخ می‌دهد که صحت ندارد و در تازه‌ترین این شایعات موضوع پرونده استقلال در دادگاه عالی ورزش را به مجوز پاتوسی ربط دادند و لازم است بگویم که این موضوع صحت ندارد و پرونده استقلال در موعد خودش بررسی می‌شود و موضوع پاتوسی بازیکن آفریقایی استقلال به دلیل تعطیلات یوم‌الله ۲۲ بهمن و همین‌طور پس‌از آن تعطیلات پایان هفته در آفریقای جنوبی به تعویق افتاد.

منتظر فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی هستیم و به‌زودی مشکل پاتوسی حل می‌شود و من به هواداران اطمینان می‌دهم پرونده شکایت استقلال در دادگاه عالی ورزش هم طبق روال طی می‌شود و امیدوارم به سود استقلال باشد.

* آماده بازی با تراکتورسازی هستیم

شرایط خوبی در حال حاضر داریم و تیم فوتبال استقلال تمرینات خوبی را انجام داده است و در بازی اول در مقابل پیکان هم نشان دادیم که بازیکنان آماده هستند و در بازی با تراکتورسازی هم امیدواریم بازی خوبی را شاهد باشیم و هواداران استقلال را خوشحال کنیم.

* در مورد خریدهای جدید وسواس زیادی داشتم

ما امید نورافکن را به خدمت گرفتیم که از بازیکنان خودمان است و ایسما گونکالوس که نشان داد بازیکن خوبی است و بعد‌ها توانایی‌های بیشتری از وی خواهیم دید. مشکل پاتوسی هم به‌زودی حل می‌شود و گادوین منشا را هم داریم که برای فوتبال دوستان ایران شناخته‌شده است و البته من در مورد خرید‌ها وسواس زیادی داشتم و خوشبختانه تا اینجای کار رضایت کامل دارم.

* مشکل زمین تمرین بعد از بازی با تراکتورسازی حل می شود!

خوشبختانه در ترکیب جدید هیات‌مدیره انگیزه بالایی وجود دارد و درصدد هستیم بعد از بازی با تراکتورسازی مشکل زمین تمرین استقلال را هم حل کنیم و بنده تنها از هواداران استقلال می‌خواهم اخبار رسمی را از باشگاه پیگیری کنند و به شایعات توجه نکنند چرا که عده از زمان آمدن من به استقلال تلاش می‌کنند برای استقلال حاشیه‌سازی کنند.

* با VAR موافقم!

گفته می‌شود که قرار است از کمک‌داور ویدیویی استفاده شود و بنده معتقدم هر فن‌آوری که به پایین آمدن ضریب اشتباهات داوری کمک کند خوب است، اما اشتباهات جزئی از داوری است و بنده اعتقاددارم داوری در ایران از فوتبال جلوتر است و باید به آن احترام بگذاریم.

* در موضوعات مشترک تعامل داریم

ما در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در بخش مدیران موضوع‌های مشترکی همچون حامی مالی داریم که با هم در این زمینه هم‌نظر و هماهنگ عمل می‌کنیم.

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار