شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم استقلال در تبریز تراکتور را شکست دهد تا جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

 

به گزارش استقلال نیوز،شاهین بیانی پیشکسوت و کاپیتان سابق استقلال در حاشیه بازی تیم رسانه مقابل پیشکسوتان،در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در مورد بازی حساس استقلال برابر تراکتورسازی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* باید چند بازی اول نیم فصل اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم

اگر استقلال بخواهد در انتهای فصل موفق باشد باید چند بازی اول نیم فصل دوم را با پیروزی پشت سر بگذارد. تراکتورسازی تیم خوبی است. تیم‌هایی مانند تراکتورسازی هر زمان مقابل استقلال قرار گرفته‌اند بازی جذابی را شاهد بوده‌ایم. امیدوارم استقلال در تبریز تراکتور را شکست دهد تا جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

* حضور فرهاد مجیدی یک برگ برنده برای استقلال است

استقلال شرایط خوبی دارد. دیدیم بازیکنان خارجی جدیدی که گرفته‌اند توانستند به تیم کمک کنند. وجود فرهاد مجیدی به خاطر محبوبیتی که نزد هواداران دارد، یک برگ برنده برای استقلال است. من مطمئنم در بازی‌های خانگی ورزشگاه پر می‌شود و امیدوارم در بازی‌های نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم تا جزو مدعیان قرار بگیریم. صد در صد اگر استقلال در کنار مدعیان قرار بگیرد شانس اول قهرمانی خواهد بود.

* بر خلاف نیم فصل اول خارجی های استقلال می توانند تاثیرگذار باشند

در نیم فصل اول خارجی‌هایی که گرفتیم در حد لیگ ما نبودند چه برسد به اینکه در حد استقلال باشند. کادر فنی هم متوجه این موضوع شد و آنها از تیم جدا شدند. بازیکن خارجی که 10 دقیقه بازی می‌کند در حد لیگ ما نیست اما بازیکنان خارجی جدید خوب هستند و می‌توانند برای استقلال تاثیرگذار باشد. ضمن اینکه منشا انگیزه بالایی دارد تا در استقلال خوب بازی کند و گل بزند. چون او از پرسپولیس آمده است. امیدوارم این بازیکنان زودتر به هماهنگی با بقیه نفرات تیم برسند و بتوانند به استقلال کمک کنند.

  

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار