احمد سعادتمند

رئیس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: دوستان شک نکنند در بحث سوپرجام در چارچوب مقررات کشور و بین‌المللی مدافع کامل حقوق باشگاه خواهیم بود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند رئیس هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مطمئن هستم در کورس قهرمانی قرار خواهیم گرفت

آنقدر به کادر فنی و بازیکنان و حمایت هواداران اعتقاد دارم که مطمئن هستم استقلال در کورس قهرمانی قرار خواهد گرفت. همه باید به استقلال که در مسیر سختی در لیگ برتر و آسیا قرار دارد، کمک کرده تا به نتایج خوبی دست پیدا کند. ایمان دارم استقلال یکی از تیم‌هایی است که برای قهرمانی می‌جنگد و استحقاق رسیدن به آن را نیز دارد.

* بهتر است وارد مسائل داوری نشویم

این مسائل خیلی به من ارتباط ندارد. درباره اینکه اشکان دژاگه چه حرکتی انجام داد یا دوستانی چه حواشی‌ قبل از بازی بوجود آوردند، حرف دارم، اما بهتر است وارد این مسائل نشویم.

* در بجث سوپرجام مدافع کامل حقوق باشگاه هستیم

همانطور که گفته بودیم، به عنوان اعضای هیئت مدیره هم قسم شده‌ایم از مواضع باشگاه در چارچوب قوانین محافظت و دفاع کرده و حتی لازم شد بجنگیم و این را جزو افتخارات خود می‌دانیم. دوستان شک نکنند در بحث سوپرجام در چارچوب مقررات کشور و بین‌المللی مدافع کامل حقوق باشگاه خواهیم بود. به عنوان یکی از اعضای کوچک استقلال اعلام می‌کنم که از موضع خودمان کوتاه نمی‌آییم.

* در مقام چاپلوسی نیستم اما وزیر ورزش پدر ورزش ایران است

آدم متملق و چاپلوسی نیستم و اگر زندگینامه من را بررسی کنند، پی می‌برید که اهل چاپلوسی نبوده‌ام، اما شک نکنید وزیر ورزش و جوانان همیشه تأکید زیادی به رعایت قوانین داشته و همیشه حامی کارهایی بوده که در چارچوب قوانین باشد. ایشان پدر ورزش ایران هستند. در مقام چاپلوسی نیستم، اما وزیر ورزش برای همه رشته‌ها از کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو و ... توانش را گذاشته است. ما در راستای حمایت از باشگاه و با صلاحدید عزیزان به عنوان مدافع حقوق باشگاه عمل خواهیم کرد.

* دیگر شاهد اختلافات نخواهیم بود

اختلافات بسیار کوچک در باشگاه پیش آمده که در هر خانواده‌ای میان پدر و پسر، برادر با برادر یا ... بوجود می‌آید. همگی در یک خانواده زندگی می‌کنیم و باید اختلافات را برطرف کنیم. برادر بزرگ‌تر در استقلال آنقد مناعت طبع دارد که ببخشد و برادر کوچک هم ارادت داشته و عذرخواهی کند! این موضوع خانواده ما است، اما موضوعی نیست که دیگران به آن دامن بزنند. همه تلاش ما این است که این هفته اختلاف کوچکی که در خانواده استقلال پیش آمده و خیلی مهم نیست را، با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل حل کنیم. دیگر شاهد این اختلافات نخواهیم بود، اما اگر باز هم باشد، ورود خواهیم کرد.

* خداروشکر پاتوسی به جمع استقلال اضافه شد

خدا را شکر با استعلام فدراسیون فوتبال از آفریقای جنوبی مشکل پاتوسی حل شد. توفیق داشتم که 11 سال پیش سرپرست تیم منتخب کاراته آسیا در مسابقات بین قاره‌ای در کیپ تاون آفریقای جنوبی بودم. در آنجا دوستان خوبی داریم و با تدبیری که شد، اجازه ندادیم حق‌مان پایمال شود و پاتوسی به جمع استقلال اضافه شد. با وجود اینکه پروسه کمی طول کشید، اما دوستان در فدراسیون فوتبال از شخص مهدی تاج گرفته تا ابراهیم شکوری، بهاروند، خانم اسدی و فریبرز محمودزاده زحمت کشیدند. همچنین در باشگاه خودمان از تلاش‌های فتحی و معاونانش تشکر می‌کنم.

* می خواهیم بدانیم اسپانسر استقلال کجای کار است

از اسپانسر باشگاه دعوت خواهیم کرد تا تمام مباحث اسپانسری، درآمدهای باشگاه و مبالغ واریزی شفاف بررسی شود. علاقه‌مند بودیم که بدانیم کسی که اسپانسر استقلال بوده، کجای کار است. یکسری طرح و ایده‌هایی وجود دارد که به زودی اعلام خواهیم کرد. هواداران شاید نگران شکست اخیر برابر تراکتورسازی باشند، اما از این پس پیروزی‌های پی در پی استقلال آغاز می‌شود.

* در حال آماده سازی کمپ ناصر حجازی هستیم

یکی از مباحثی که روی کمک اعضای هیئت مدیره حساب باز می‌کنیم، دوندگی برای کمپ مرحوم حجازی است. کمپی که بتواند به استانداردهای بین‌المللی رسیده و به سمت درآمدهای پایدار برود. اینها نیاز به زمان دارد، اما مطمئن هستم فتحی تلاش خود را خواهد کرد. در رابطه با زمین، کامران منزوی پیگیر بوده و جا دارد از او تشکر کنیم. این مشکل به زودی حل خواهد شد.

* باور کنید هیچ علاقه ای به مصاحبه نداریم!

امیدوارم تصور نکنند که علاقه‌مند به مصاحبه هستیم. باور کنید هیچ علاقه‌ای به مصاحبه نداریم تا خودمان را مطرح کنیم، اما برخی مواقع لازم است برای شفاف سازی یکسری اطلاعات را اعلام کنیم تا هواداران در جریان قرار بگیرند.

 

اخبار رسمی استقلال

 


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: به قهرمانی استقلال نیز خیلی امیدوارم؛ در خصوص پاتوسی از فتحی سوال کنید

افرادی که برای معروفیت و عشق مصاحبه انتخاب می شوند/ احمد سعادتمند: در هیأت مدیره عضو غیرموظف هستم!

نمی دانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را / احمد سعادتمند: 50 سال است استقلالی هستم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار