مهدی پاشازاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: عده‌ای این پیروزی پرگل مقابل پیکان را را به یکی از اعضای کادر فنی استقلال نسبت دادند سئوال من این است که آیا شکست امروز را هم باید به پای همان فرد نوشت؟

 

به گزارش استقلال نیوز،آبی پوشان در هفته هجدهم لیگ برترمقابل تراکتورسازی تن به شکست دادند تا فاصله این تیم با صدر جدول به ۱۰ امتیاز برسد. 

مهدی پاشازاده مدافع پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، درباره شکست استقلال مقابل تراکتورسازی و شرایط این روزهای تیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* باز عنوان می شود که تیم برای هماهنگی به زمان نیاز دارد

میزبانی تراکتورسازی و شرایط حاکم بر ورزشگاه نیز در اتفاقات این بازی بی تاثیر نبود.  متاسفانه استقلال باز هم در ابتدای یک نیم فصل دستخوش تغییرات زیادی شده و حالا عنوان می‌شود که برای هماهنگی تیم زمان نیاز است. در حالی که تیم در ابتدای فصل باید به گونه‌ای بسته شود که در نیم فصل نیاز به خانه تکانی نداشته باشد. 

* فوتبال یک بازی تیمی است و شکست و پیروزی به پای همه است

هفته گذشته که استقلال با ۴ گل پیکان را برد عده‌ای این پیروزی را به یکی از اعضای کادر فنی استقلال نسبت دادند و نقش او را در این پیروزی پررنگ جلوه دادند. سئوال من این است که آیا شکست امروز را هم باید به پای همان فرد نوشت؟ فوتبال یک بازی تیمی است که شکستها و پیروزی‌ها را باید به پای همه اعضای کادر فنی نوشت نه فقط یکی از آنها.

* جبران این شکست بسیار سخت است

قابل کتمان نیست که این شکست تاحدود زیادی کار آبی پوشان را برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی سخت و حتی کسب سهمیه را هم بسیار دشوار می‌کند. جبران این ۳ امتیاز از دست رفته در ادامه فصل بسیار سخت خواهد بود.

* نگران بازی های استقلال در آسیا هستم

نگران بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان هستم و امیدوارم این نگرانی من و امثال من با کسب نتایج درخشان این تیم در آن مسابقات از بین برود.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار