حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به وعده‌ای که برای نشستن روی نیمکت تیم‌های بعدی‌اش مقابل استقلال داده بود،‌عمل نکرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران و ذوب آهن از ساعت 18:30 امروز یکشنبه(5 اسفند 97) از هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* منصوریان که بعد از دیدار فصل گذشته مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری از سمت خود کناره‌گیری کرد، در آن کنفرانس طولانی‌مدت خطاب به خبرنگاران گفت (از این پس به هر تیمی بروم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی روی نیمکت نمی‌نشینم چون به این هواداران بدهکار هستم من فقط دو بار با نفت تهران مقابل استقلال روی نیمکت نشستم که خیلی اذیت شدم ولی از این پس با تیم‌هایم مقابل استقلال روی نیمکت قرار نمی‌گیرم حتی اگر مجبور به فسخ قرارداد شوم) با این شرایط سرمربی سابق استقلال و کنونی ذوب‌آهن به وعده خود عمل نکرد اگرچه وی امروز روی نیمکت نشسته و از جای خود بلند نشده وتنها محمد خرمگاه کنار زمین ایستاده است.

* هنگامی که بازیکنان تیم استقلال به سمت علیرضا منصوریان رفتند وی آنها را در آغوش گرفت. در این لحظه هواداران تیم استقلال بلند فریاد زدند سید تو هم بیا که البته رحمتی این کار را انجام نداد و تنها بازیکنی بود که به سمت منصوریان نرفت.

* هنگامی که فرهاد مجیدی به سمت علیرضا منصوریان رفت و با وی برخورد گرمی داشت سرمربی تیم ذوب‌آهن دستان وی را به سمت سکوها نشانه برد و از هواداران خواست او را تشویق کنند. نکته جالب توجه این جا بود که امیر قلعه‌نویی چند سال پیش همین حرکت را در قبال منصوریان انجام داد و در دیدار استقلال و نفت تهران دستان هافبک سابق و شماره 10 آبی‌پوشان را بالا برد و از تماشاگران خواست او را تشویق کنند.

* وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال در زمان حضورش در زمین با منصوریان خوش وبش کرد و سپس شال آبی‌اش را به تماشاگران نشان داد. هواداران استقلال هم منصوریان را مورد تشویق قرار دادند.

* تماشاگران تیم استقلال در اوایل مسابقه علیه عادل فردوسی‌پور شعار دادند.

* سهراب بختیاری‌زاده بازیکن سابق آبی‌پوشان امروز در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید با حضور در جایگاه ویژه تماشاگر دیدار دو تیم است.

* سعید آذری نیز با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار دو تیم را نظاره  می‌کند.

* بعد از گل دوم پاتوسی که در دو مسابقه اخیر درخشش قابل توجهی داشته اقدام به حرکات موزون در کنار خط کرد. همچنین فرشید اسماعیلی بعد از گل اول استقلال به سمت بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم و همچنین جباری شادی خود را با آنها تقسیم کرد.

* نوید محمدزاده بازیگر سینما امروز در ورزشگاه آزادی بازی استقلال و ذوب آهن را تماشا کرد. وی یکی از طرفداران تیم استقلال است که پیش از این با حضور در روی سکوها در کنار تماشاگران دیدارهای آبی‌پوشان را پیگیری می‌کرد.

* علیرضا منصوریان در نیمه اول از روی نیمکت تکان نخورد و تمام امور فنی را به محمد خرمگاه سپرد.

* سعید آذری بعد از دریافت گل ذوب آهن با چهره‌ای ناراحت دیدار تیمش را دنبال کرد.

* تمامی بازیکنان نیمکت‌نشین دو تیم در بین دو نیمه بدن‌های خود را گرم کردند. ضمن آنکه رشید مظاهری نیز در کمال تعجب در بین دو نیمه مشغول گرم کردن خودش بود.

* هواداران تیم استقلال در بین دو نیمه مشغول گرفتن عکس سلفی با سهراب بختیاری‌زاده و نوید محمدزاده شدند.

* هنگامی که روزبه چشمی به دریافت کارت زرد از فغانی بازی را از دست داد ناراحت بود و بازیکنان استقلال او را به آرامش دعوت کردند.

* در ابتدای نیمه دوم دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن تماشاگران استقلال علیه پرسپولیس شعار دادند که همین موضوع باعث شد تا مسئولان مستقر در ورزشگاه اقدام به فیلم‌برداری از تماشاگران متخلف کنند. مسئولان حراست استادیوم آزادی بلافاصله بعد از زیاد شدن شعارها اقدام به فیلم‌برداری از تماشاگران روی سکوها کردند.

*‌ بعد از گل سوم تیم استقلال علیرضا منصوریان که حدود ۵۵ دقیقه از روی نیمکت بلند نشده بود جای خود را با محمد خرمگاه عوض کرد و از جای خود بلند شد.

* هواداران تیم استقلال پاتوسی بازیکن جدید این تیم که در دو مسابقه اخیر موفق به گلزنی شده است را مورد تشویق قرار دادند. همچنین وینفرد شفر و فرهاد مجیدی بارها و بارها مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند.

* تماشاگران  تیم فوتبال ذوب‌آهن که تیم‌شان در همان ابتدای مسابقه گل اول را دریافت کرد آرام و ساکت روی سکوها نشسته و تنها نظاره‌گر شکست تیم‌شان بودند.

* در دقیقه ۶۳ مسابقه بازیکنان تیم ذوب‌آهن اعتقاد داشتند توپ به دست مدافع استقلال برخورد کرده اما علیرضا فغانی اعتقادی به پنالتی نداشت.

* محسن کریمی مهاجم جوان استقلال بعد از حدود یک سال وارد زمین شد و این بازیکن در دیدار امروز برای اولین‌بار بعد از مصدومیت برای آبی‌پوشان به میدان رفت.

* این دومین بازی بود که بازیکنان استقلال پنالتی را از دست می‌دادند. در بازی گذشته برابر پارس‌جنوبی هم ورویا غفوری فرصت پنالتی را از دست داد.

* محسن کریمی بعد از حدود یک سال در ترکیب استقلال قرار گرفت. وی در دقایق پایانی بازی یک فرصت خوب هم داشت تا از روی نقطه پنالتی برای آبی‌پوشان گلزنی کند که این فرصت را از دست داد و مظاهری ضربه وی را دفع کرد.

* در پایان بازی برخی از هوادران استقلال شعارهایی را علیه رشید مظاهری، دروازه‌بان ذوب‌آهن سر دادند.

* برخی دیگر از تماشاگران استقلالی در پایان مسابقه شفر و فرهاد مجیدی را تشویق کردند.

* در نهایت استقلال با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار