90

در صورت کنسل کردن بازی استقلال و هاماربی این تیم توسط فیفا به دو سال تعلیق در خواهد آمد

 

به گزارش استقلال نیوز امیر سلطانی در گفت وگو با کاپ، اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد برای آنکه بازی را کنسل کنند دست به اقدامات زشتی زده اند و امروز گفته اند که چون تبلیغات دور زمین این مسابقه با شئونات اسلامی همخوانی ندارد، نمی خواهند به سوئد بیایند. در حالی که این موضوع صحیح نیست و یک بازی کثیف است. در کل لیگ سوئد هم تبلیغاتی که شئونات اسلامی را رعایت نکرده باشد وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: برخی هم گفته اند چون استقلال بازیکنان ملی پوش خود را ندارد قصد لغو این سفر را دارد. با این تفاسیر باشگاه پرسپولیس که 7 بازیکن خود را ندارد هم نباید به عمان می رفت. متاسفانه این رفتارها درست نیست زیرا برای این بازی برنامه ریزی شده و آبروی فوتبال ایران در میان است. بلیت فروشی صورت گرفته و آدم های بزرگی مثل رییس فدراسیون سوئد و مدیران باشگاه های استوک سیتی و اورتون نیز دعوت شده اند با این وجود اگر استقلال بخواهد این سفر را لغو کند وجهه فوتبال مان خراب می شود. آقایان هم بهتر است به جای بهانه هایی چون شئونات اسلامی بگویند می خواهیم عید برویم پسته و آجیل بخوریم.

هماهنگ کننده دیدار مذکور افزود: اگر استقلال می خواهد نیاید باید پای عواقب آن نیز بایستد و ممکن است دوسال از سوی فیفا تعلیق شوند زیرا براساس قوانین فیفا اگر یک بازی دوستانه یکطرفه لغو شود و برای آن بازی بلیت فروشی و تبلیغات صورت گرفته باشد جرایم سنگینی لحاظ خواهد شد.

سلطانی بیان داشت: ما از مدت ها قبل درهای فوتبال سوئد را به روی فوتبال ایران باز کردیم. تیم ملی ایران به سوئد آمد و بازی کرد و  همین امروز رییس فدراسیون این کشور با آقای کفاشیان صحبت کرد و از ایشان خواست بازی استقلال لغو نشود حتی قرار است در آینده تیم های نوجوانان و جوانان ایران به سوئد دعوت شوند و اگر استقلالی ها بخواهند قید این سفر را بزنند به ضرر فوتبال مان است. روزنامه های سوئدی هنوز از این ماجرا اطلاعی ندارند. آنها می خواستند یک تیم ترکیه ای را به کشورشان ببرند و ما رایزنی های زیادی کردیم تا یک تیم از کشور خودمان به سوئد بیاید. حالا اگر این اتفاق رخ ندهد قطعا در رسانه های اروپایی بازتاب های خوبی نخواهد داشت.

وی در پایان اذعان داشت: استقلالی ها گفته اند تا فردا نظر نهایی شان را اعلام می کنند . البته ما با آقای افشارزاده و آقای توفیقی طرف هستیم .

دیدگاه‌ها  
shayan
0 #1 shayan 1394-12-23 22:22
یعنی آماتور بودن خودمون رو کاملا با این کارا نشون میدیم . اعتبارمون رو ازدست می دیم . بسیار کار بچه گانه ای هستش .
در ضمن دو سال تعلیق یعنی حق شرکت در آسیا رو نداریم . می ارزه ؟؟؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار