حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران

هواداران حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز، به تشویق ایمان مبعلی و سیدحسین حسینی پرداختند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران از ساعت 15:00 امروز پنجشنبه(9 اسفند 97) از هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران

* در فاصله دو ساعت و نیم مانده به بازی فولاد و استقلال دستفروشان که از جاهای مختلف در اطراف راه ورزشگاه مستقر شده اند بازار داغی دارند.

* برخی از هواداران استقلال و فولاد در راه رسیدن به ورزشگاه برای هم کری می خوانند.

* همچنین یک دستفروش جوان که از تهران راهی اهواز شده است در پاسخ به این سوال که دوست دارد امروز فولاد ببرد گفت دوست دارد استقلال که همشهری اش هست برنده بازی امروز باشد.

حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران

* درهای ورزشگاه غدیر به روی هواداران باز شده است و هواداران در حال استقرار در مکان های خود هستند.

حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران

* چمن ورزشگاه غدیر شرایط چندان خوبی ندارد.

* اگر چه بیرون از ورزشگاه، تماشاگران در حال رفتن به استادیوم هستند، اما استقبال زیادی از بازی نشده و شاید در شروع بازی تعداد تماشاگران افزایش یابد.

* هواداران استقلال بیشتر از فولادی‌ها هستند.

* تماشاگران استقلال به تشویق ایمان مبلعی بازیکن پیشین خود و مربی فعلی فولاد پرداختند و او نیز به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد. قرار است این بازیکن در دیدار امروز به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

* زمانی که هواداران استقلال متوجه حضور سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی شدند، دروازه‌بان جوان خود را تشویق کردند.

* مهدی رحمتی، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، مرتضی تبریزی، اسماعیل گونکالوس، داریوش شجاعیان، سیدمحسن کریمی و رضا آذری نیمکت نشینان استقلال برای این دیدار هستند. روح‌الله باقری، مهدی قائدی و سجاد آقایی در لیست 18 نفره قرار نگرفته‌اند. روزبه چشمی نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی آبی‌پوشان نیست.

حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران

* حدود 6 هزار تماشاگر در استادیوم حضور دارند. تعداد زیادی از طرفداران استقلال قسمتی از استادیوم را در اختیار دارند و حدود هزار هوادار فولاد در ورزشگاه حاضر است.

* هوای شهر اهواز 16 درجه بالای صفر است و دو تیم با آستین کوتاه برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* ایمان مبعلی که قرار است امروز رسما از دنیای بازی در زمین فوتبال خداحافظی کند توسط هواداران فولاد و استقلال تشویق شد. مبعلی سابقه بازی در استقلال را هم دارد.در گفت و گو با فارسدر گفت و گو با فارسمبعلی:خوشحالم در چنین فرصتی از فوتبال خداحافظی می‌کنم/این تصمیم خیلی سخت استمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نسبت به خداحافظی اش از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.
مبعلی:خوشحالم در چنین فرصتی از فوتبال خداحافظی می‌کنم/این تصمیم خیلی سخت است

* ایمان مبعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص خداحافظی‌اش از فوتبال در بازی با استقلال گفت:

خیلی سخت است که بخواهم خداحافظی کنم ولی خوشحالم در چنین روزی فرصت نصیبم شده که فوتبال را کنار بگذارم. خداحافظی از فوتبال کار سختی است ولی امیدوارم در مربیگری هم راه خوبی داشته باشم.

حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران

* تیم داوری به همراه خداداد افشاریان رئیس هیات فوتبال کهکیلویه و بویراحمد پیش از شروع بازی از وضعیت چمن بازدید کرده و در پایان عکس یادگاری گرفتند.

* پیش از دیدار تیم های فولاد و استقلال سید مهدی رحمتی و ابراهیم میرزاپور که زمانی در تیم ملی با یکدیگر همبازی بودند در راهروی رختکن با یکدیگر برخورد گرمی داشتند.

* فرهاد مجیدی که برای اولین بار در قامت مربی راهی شهر اهواز شده است مورد استقبال هواداران استقلال قرار گرفت و به شدت تشویق شد.

* مهدی رحمتی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور،محسن کریمی،رضا آذری، ایسما و مرتضی تبریزی نیمکت نشینان استقلال در این بازی هستند.

* وینفرد شفر مثل بازی های گذشته استقلال شال آبی را به طرفداران این تیم نشان داد. همچنین قطبی نیز توسط تماشاگران فولاد مورد تشویق قرار گرفت.

* حضور افراد متفرقه در زمین زیاد است و با وجود اینکه مسئولان در حال خلوت کردن افراد کنار زمین هستند اما مشخص نیست چرا در کنار زمین افراد ناشناس حضور دارند.

* ترافیک سنگینی در اطراف استادیوم غدیر وجود دارد و تماشاگران زیادی هم پیاده در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* دیدار دو تیم از ساعت 15 آغاز شد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار