علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: صحبت های حقیقی در مورد توهین من به مادرش و پرسپولیسی ها کذب محض و برای فرار از مجازات است.

 

به گزارش استقلال نیوز، روز گذشته اتفاق عجیبی در مجموعه انقلاب رخ داد و علیرضا حقیقی دروازه‌بان پیشین تیم ملی و پرسپولیس با ضربه‌ وحشیانه ای که به صورت علی خطیر  معاون ورزشی باشگاه استقلال وارد کرد، باعث شکستگی بینی او شد. خطیر شب گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و وی بعدازظهر امروز(پنجشنبه) از بیمارستان آتیه تهران مرخص شد.

علی خطیر

حقیقی که وضعیت اخلاقی او برای خیلی از فوتبال دوستان آبی و قرمز مشهود است امروز در چند گفت‌و‌گویی با رد این موضوع با طرح بهانه ای مضحک مدعی شده که معاون ورزشی باشگاه استقلال به پرسپولیس و مادرش توهین کرده است! علی خطیر درباره صحبت‌های امروز حقیقی به خبرگزاری تسنیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* حقیقی برای فرار از مجازات به دروغگویی روی آورده

ادعای ایشان منبی بر توهین به مادرشان کاملا کذب است، چرا که چنین ادبیاتی را در شأن و شخصیت خودم و باشگاه استقلال نمی‌بینم. این صحبت‌ها برای فرار از مجازات عمل ارتکاب جرم است. برعکس، شکایت بنده نسبت به ایشان علاوه بر ضرب و جرح، به دلیل توهین به مادر و خواهرم بوده و مطمئن باشید با جدیت تا اعمال مجازات قانونی، این شکایت را تعقیب خواهم کرد.

هیچ وقت مصاحبه‌ای علیه پرسپولیس و طرفدارانش نکردم

اینکه بخواهند این درگیری را متصل به پرسپولیس و هواداران خوبش کنند، کذب محض است. از زمانی که در باشگاه استقلال مسئولیت گرفته‌ام، هیچ وقت مصاحبه‌ای علیه پرسپولیس و طرفدارانش انجام نداده‌ام و خیلی از مدیران و بازیکنان پرسپولیس با بنده در تماس هستند و از دوستان خوب من محسوب می‌شوند.

* پیشکسوتان پرسپولیس به خاطر این اتفاق ابراز تاسف کردند

خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس با من تماس گرفته و به خاطر این اتفاق ابراز تأسف کرده‌ و حرکت روز گذشته ایشان را محکوم کردند. آنها گفتند که این آقا هیچ وقت پرسپولیسی نبوده، چون هیچ پرسپولیسی چنین کاری نمی‌کند. پیشکسوتان پرسپولیس اعلام کردند که این اتفاق را به پرسپولیس منتسب نکنم و چنین رفتاری را محکوم کردند. آنها یادآوری کردند که این عمل را به اسم یک پرسپولیسی ننویسید و اعلام کردند در فرهنگ و مکتب استقلال و پرسپولیس، چنین رفتاری جای ندارد.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار