سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: الدحیل تیمی است که بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و حریف آسانی برای استقلال نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص وضعیت استقلال و دیدار این تیم برابر الدحیل قطر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* وضعیت استقلال در هفته‌های اخیر؟

خوشبختانه آبی پوشان در چند بازی گذشته و از شروع نیم فصل دوم لیگ، بازی‌های قابل قبولی از خود ارائه کرده و توانسته‌اند خود را به صدر جدول نزدیک کنند. فاصله امتیازی استقلال با تیم‌هایی سپاهان، پرسپولیس و پدیده بسیار کم شده و هر کدام از این تیم‌ها دچار اشتباه شوند استقلال از آنها عبور خواهد کرد و حتی می‌تواند به قهرمانی در پایان فصل هم نگاه داشته باشد.

* بازیکنان خارجی استقلال؟

از پاتوسی شروع می‌کنم. او یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای است که به خوبی در استقلال جا افتاده و با توجه به اینکه در تمام پست‌ها حضور پررنگی دارد توانسته هم در کارهای دفاعی شرکت کند و هم برای استقلال گلزنی کند و معتقدم که او یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای است. منشأ هم یک بازیکن شناخته شده در فوتبال ما است و توانست مقابل فولاد یک گل هم به ثمر برساند و در مورد ایسما باید بگویم او بازیکن خوبی است و اگر اضافه وزن خود را کاهش دهد می‌تواند برای ابی پوشان مفید باشد.

* راز موفقیت استقلال در هفته‌های اخیر چه بوده است؟

به اعتقاد من اصلی ترین موضوع رقابت سالمی است که بین بازیکنان بوجود آمده و همه همدل هستند و آنها که بر روی نیمکت نشسته اند برای کسانی که داخل زمین هستند آرزوی موفقیت دارند که این موضوع تأثیر بسزایی در موفقیت آبی پوشان در هفته‌های اخیر گذاشته است.

* دیدار روز سه شنبه استقلال برابر الدحیل قطر؟

بازی سختی در پیش روی استقلال است. الدحیل تیمی است که بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و حریف آسانی برای استقلال نیست. البته استقلال با روندی که در پیش گرفته می‌تواند با روحیه خوب و با ارائه یک بازی منطقی و دوری از حواشی نتیجه مورد نظر خود را در دوحه قطر کسب کند.

* چه نتیجه‌ای را برای استقلال برابر الدحیل پیش بینی می‌کنید؟

با توجه به اینکه اولین بازی تیم‌ها در لیگ قهرمانان است و شناخت کافی از یکدیگر ندارند پیش بینی آن مشکل است اما امیدوارم استقلال بتواند به سه امتیاز حساس این دیدار دست پیدا کند.

  

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار