ترکیب استقلال مقابل السد قطر

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل الدحیل قطر از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الدحیل قطر از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به شرح زیر خواهد بود:

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، آیاندا پاتوسی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، گادوین منشا

 شماتیک ترکیب استقلال مقابل الدحیل

به گزارش استقلال نیوز، لیگ قهرمانان آسیا  برای استقلال در فصل جدید از امشب استارت می خورد و غول آبی ایران به مصاف غول های عربی خواهد رفت. استقلال در مصاف با الدحیل قدرتمند در دوحه به دوندگی و از خود گذشتگی بازیکنان و کمی شانس نیازمند است. امیدواریم شاگردان شفر لیگ قهرمانان آسیا را با غول کشی آغاز کنند.

* رحمتی که به دلیل مشکل مالیاتی یک روز بعد از کاروان استقلال راهی قطر شد، امروز دروازبان ثابت آبی پوشان خواهد بود تا باز هم در آسیا به دنبال ثبت کلین شیت دیگری باشد.

** در خط دفاعی همچون دیگر بازی های نیم فصل دوم، منتظری و دانشگر زوج قلب خط دفاعی را تشکیل می دهند. وریا غفوری در راست و سهرابیان در چپ دو دفاع کناری آبی پوشان هستند که هنگام حمله به خط میانی اضافه می شوند.

*** در مرکز خط میانی با توجه به عدم آمادگی چشمی و کریمی، نورافکن به عنوان هافبک دفاعی بازی می کند و فرشید باقری جلوتر از او فرماندهی خط میانی را بر عهده خواهد داشت. آیاندا پاتوسی شاه مهره آبی ها در خط میانی و پشت تک مهاجم استقلال خواهد بود و در جناحین فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان بازی خواهند کرد. الهیار صیادمنش که این روزها در سمت راست استقلال فوق العاده می درخشید به دلیل مصدومیت این دیدار حساس را از دست داد.

**** گادوین منشا مهاجم فیزیکی آبی پوشان باز هم در نوک خط حمله به عنوان تک مهاجم بازی خواهد کرد و امیدواریم در این دیدار بتواند برای اولین بار با پیراهن مقدس استقلال در آسیا گلزنی کند.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار