حواشی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان

درحالی که نام مهاجم استقلال شب گذشته در فهرست 18 نفره نبود امروز پس از خط خوردن اسماعیلی این بازیکن را به اردو فراخوانده شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان از ساعت 18:30 امروز جمعه(17 اسفند 97) از هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* حدود 300 هوادار استقلال در ورزشگاه حضور دارند.

* علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به همراه چند تن از دیگر اعضای این تیم وارد زمین چمن شدند و به بررسی زمین پرداختند. 

* سه هوادار نفت مسجد سلیمان که در ورزشگاه حاضر هستند اقدام به تشویق مرزبان کردند و او نیز به ابزار احساسات آنها پاسخ داد. 

* خبرنگارانی که از در غربی ورزشگاه وارد می‌شوند مانند مسابقات قبلی می‌توانند از گیت مخصوصی که همیشه برای آنها در نظر گرفته می‌شد وارد ورزشگاه شوند. ماموران نیروی انتظامی آنها را به سمت در حادثه هدایت می‌کنند که باعث سردرگمی اهالی رسانه‌ شده است. 

* درحالی که نام محسن کریمی در بین اسامی دعوت شده به اردوی استقلال برای بازی امروز به چشم نمی خورد و شب گذشته وی به همراه روح الله باقری در اردوی این تیم حضور نداشت اما مهاجم جوان استقلال در فهرست 18 نفره این تیم قرار گرفته است. به این ترتیب مشخص نیست چرا نام کریمی شب گذشته در فهرست قرار نداشت و او امروز به اردوی آبی پوشان فراخوانده شده است؟

حواشی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان

* تماشاگران استقلالی در حمایت از حضور بانوان در ورزشگاه بنری را به همراه خود به ورزشگاه آوردند.

* پلاکارد اطلاعیه واگذاری امور خدماتی و نگهداری از فضای سبز مجموعه آزادی در کنار درب ورودی غربی ورزشگاه آزادی تعبیه شده است.

* همچنین اطلاعیه‌ تردد در محوطه مجموعه ورزشگاه آزادی با پرداخت هزینه نیز در کنار درب غربی ورزشگاه نصب شده است.

* در فاصله حدود یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان تعداد بسیار کمی از هواداران آبی‌پوش در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند که البته تعداد آنها به خوشبینانة‌ترین حالت به هزار نفر می‌رسد

* هواداران تیم فوتبال استقلال پیگیر دیدار تیم پرسپولیس و نساجی در قائمشهر هستند و از طریق تلفن‌های همراه مسابقه این دو تیم را تماشا می‌کنند.

* از آنجا که شفر به تعدادی از بازیکنان استقلال برای مسابقه امروز استراحت داده وی نام فرشید اسماعیلی نیز را برای مسابقه امروز از لیست ۱۸ نفره این تیم خط زد. سرمربی تیم استقلال برای مسابقه نفراتی مثل ووریا غفوری، فرشید اسماعیلی و... را از فهرست این تیم کنار گذاشته تا در دیدار آینده مقابل العین از آنها استفاده کند.

*‌ با وجود مشکلاتی که هفته گذشته برای بحث تبلیغات در استادیوم آزادی به وجود آمده بود اما امروز شاهد هستیم که تبلیغات در پشت دروازه‌ها صورت گرفته و مسئولان استادیوم آزادی مجوز تبلیغات محیطی سازمان لیگ را صادر کرده‌اند.

* پس از گل تساوی پرسپولیس توسط رفیعی تماشاگران تیم استقلال صحت و سقم این موضوع را از خبرنگاران می‌پرسیدند و آنهایی که بازی را به صورت مستقیم تماشا نمی‌کردند نام زننده گل را از نمایندگان رسانه‌ها که در ورزشگاه آزادی هستند می‌پرسیدند.

* دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت 18:30 در شرایطی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که حدود 6 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی برای تماشای این مسابقه حضور دارند.

حواشی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان

* مهدی امیرآبادی کاپیتان سابق  استقلال و میثم مجیدی مدافع چپ اسبق این تیم در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* هنگامی که سیدحسین حسینی وارد زمین شد رحمتی او را همراهی کرد که در این لحظه طرفداران تیم استقلال از این دروازه‌بان خواستند حسینی را نزد آنها ببرد درنهایت هر دو گلر استقلال به سمت تماشاگران رفته و برای آنها دست تکان دادند.

* فرزند کوچک سید مهدی رحمتی امروز در جایگاه ویژه حضور دارد و به همین علت او قصد داشت پسرش را به داخل زمین ببرد اما مسئولان برگزاری بازی از ورود وی به زمین ممانعت به عمل آوردند.

* با پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی و تساوی سرخ‌پوشان طرفداران استقلال از توقف حریف دیرینه خود در قائمشهر خوشحال شدند. 

* میلاد میداودی کاپیتان نفت مسجد سلیمان و اسماعیل شریفات مهاجم این تیم که سابقه حضور در استقلال را دارند توسط تماشاگر ابی‌پوش مورد تشویق قرار گرفتند.

* یکی از نکات جالب هنگام گرم کردن دو تیم لباس‌های شبیه به هم اعضای استقلال و نفت مسجد سلیمان بود و دو تیم با گرمکن‌های آبی‌رنگ مشغول گرم کردن شدند. 

* کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال پیش از آغاز مسابقه این تیم با نفت مسجدسلیمان از علیرضا اکبرپور و مهدی امیرآبادی دو بازیکن سابق این تیم تقدیر کرد.

* طرفداران تیم استقلال هنگامی که شفر برای مشاهده گرم کردن استقلالی‌ها به زمین ‌آمده بود او را تشویق کردند همچنین فرهاد مجیدی نیز بارها و بارها توسط استقلالی‌های حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت.

حواشی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان

* فرشید اسماعیلی که از فهرست استقلال خط خورده در جایگاه نشسته است.

* در ابتدای بازی فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال برخورد جالب توجهی با یکی از توپ‌جمع‌کن‌ها داشت و علاوه بر اینکه او را در آغوش گرفت لحظاتی با او به صحبت پرداخت.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار