اسماعیل گونکالوس

مهاجم تیم فوتبال باشگاه استقلال گفت: دوست دارم بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشم.

 

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل گونکالوس(ایسما) مهاجم تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط فعلی استقلال در آستانه بازی با العین، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط استقلال در آستانه بازی با العین؟

همه چیز خوب است. وقتی شما برنده هستید همه چیز خوب است و دیدید که استقلال در هفته‌های اخیر چه نتایج خوبی گرفت. البته بازی با الدحیل یک بازی متفاوت بود که شکست خوردیم، ولی مهم این است که در بازی‌های اخیر نتایج خوبی گرفتیم و در جدول لیگ برتر هم در رده سوم قرار داریم. شما می‌توانید تمرینات تیم را ببینید که بازیکنان چه روحیه بالایی دارند و در این شرایط سخت تلاش می‌کنند تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم.

* آیا از عملکردت در استقلال راضی هستی یا خیر؟

فوتبال با خیلی از ورزش‌ها متفاوت است. وقتی بازیکن از یک تیم به تیم دیگر یا از کشوری به کشور دیگر می‌رود، نیاز به زمان دارد. من تلاش کردم تا در این مدت کوتاه خودم را با همه چیز هماهنگ کنم و خوشبختانه الان وضعیت بهتر است. دوست دارم بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشم. یک مهاجم یا دنبال گل زدن است یا اینکه پاس گل بدهد و خوشحال می‌شوم که در هر دو مورد آمار مثبتی داشته باشم.

* دیدار مقابل العین؟

هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. متأسفانه در بازی با الدحیل نتیجه‌ای غیرمنتظره گرفتیم و حالا باید جبران کنیم. العینی‌ها هم در بازی اول شکست خوردند و حالا این مسابقه برای هر دو تیم مهم است. ما میزبان هستیم و این فرصت را داریم که از حمایت هواداران بهره لازم را ببریم. امیدوارم آنها ورزشگاه را پر کنند تا در این بازی به هدفی که داریم، برسیم. ما به خوبی می‌دانیم که اگر العین را نبریم کارمان برای صعود از این گروه سخت خواهد شد.

* حضور دو بازیکن آفریقایی دیگر در استقلال و اینکه چه احساسی در این زمینه دارید؟

از اینکه دوستانی مثل منشا و پاتوسی در استقلال دارم، خوشحالم. ما ارتباط خوبی با هم داریم. در ضمن دیگر بازیکنان تیم هم بازیکنانی حرفه‌ای هستند که ارتباطی قوی بین ما برقرار است.

* آیا استقلال می‌تواند امسال قهرمان لیگ برتر شود؟

واقعیت این است که فوتبال را نمی‌توان این‌قدر ساده پیش‌بینی کرد. بهتر است به جدول نگاه کنید. در جدول پنج تیم رقابت بسیار نزدیکی با هم دارند و فاصله امتیازها بسیار کم است. با این شرایط شاید تا آخرین هفته چیزی مشخص نباشد. هر هفته می‌بینید که جایگاه تیم‌ها عوض می‌شود. ما فقط دو امتیاز از تیم صدرنشین کمتر داریم، پس شانس خوبی برای قهرمانی خواهیم داشت. مسئله مهم این است که در بازی‌های باقیمانده کمترین اشتباه را داشته باشیم و در نهایت به قهرمانی برسیم.

 

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار