بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرشید اسماعیلی با خساستی که در پاس دادن به خرج داد یکی از دلایل تساوی دیشب استقلال بود.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با فارس، درباره شرایط استقلال پس از تساوی مقابل العین امارات، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تساوی استقلال مقابل العین

به نظر من بازی خوبی برگزار شد و همه چیز خوب بود، استراتژی استقلال برای این بازی کاملا درست بود و به نظرم با برنامه وارد مسابقه شدند.در نیمه اول استقلال برای کنترل بازی به زمین آمد تا از همین طریق به گل برسد، در نیمه دوم هم کاملا به تیم حریف فشار وارد کردند که این کار هم درست بود ولی تنها چیزی که درست اجرا نشد زدن ضربات آخر بود که یک مقدار بی‌دقتی در آن صورت گرفت و البته یک مقدار خساست.

* انتقاد از فرشید اسماعیلی 

من یک سوال دارم به نظر شما اگر فرشید اسماعیلی خساست نکرد، چه کار انجام داد؟ یکبار دیگر فیلم بازی را ببینید و م توجه می‌شوید اگر اسماعیلی یک پاس سه متری به ایسما می‌داد، اصول فوتبال می‌گفت آن توپ باید گل می‌شد، اگر اشتباه نکنم، دقیقا در یکی از بازی‌های استقلال که طی همین چند هفته برگزار شد (شاید نفت آبادان) بازیکن در شرایط روز گذشته اسماعیلی به وی پاس داد که او موفق شد توپ را درون دروازه قرار بدهد.

* بدشانسی استقلال در بازی مقابل العین

در اینگونه بازی ها اصول حرفه‌ای می‌گوید، با یک پاس دو یا سه متری می‌شود موقعیت ۷۰ درصدی را تبدیل به موقعیت صددرصد گل کرد، از طرف دیگر بدشانسی هم نصیب استقلال شد و شوت محسن کریمی را گلر حریف به زیبایی گرفت و متأسفانه بازی مساوی شد. فشار بازی‌ها هم روی عملکرد بازیکنان تأثیر داشت و همسترینگ غفوری آسیب دید، اما معتقدم تعویض‌هایی که انجام شد اصولی بود. شما وقتی یک بر صفر از حریف پیش هستید، باید بازیکنی به زمین بیاوری که هم قدرت حفظ توپ داشته باشد و هم قدرت توپ‌گیری و پاس دادن که طارق همام این را به خوبی انجام داد. در انتهای بازی هم باید بازیکن سرعتی وارد زمین شود که به نظرم تعویض کریمی درست بود و این بازیکن هم در مدت زمان حضورش در زمین خوب کار کرد.

* واکنش به عدم صعود استقلال 

اول از همه بگویم که داور یک گل سالم ما را نگرفت،من وقتی بازی را زنده نگاه می‌کنم استرس دارم، ولی معمولا بازی‌ها را ضبط می‌کنم و دوباره تماشا می‌کنم، به نظر من گل دانشگر صددرصد درست بود. از طرفی شاید کار صعود استقلال سخت شده، ولی زیبایی فوتبال به این است که تکلیفش مشخص نیست. امروز حساب کردم اگر استقلال الدحیل را در تهران شکست دهد و در هر دو بازی به الهلال نبازد،شانس صعود دارد، البته کار خیلی پیچیده است، ولی ما امیدواریم این اتفاق بیفتد، ضمن آنکه حواس ما باید به سهمیه مسابقات بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده هم باشد.

 * قهرمانی استقلال در لیگ برتر

قهرمانی اصلا دور از دسترس نیست. به هر حال سه چهار بازی آخر خیلی مهم است و بازی‌های مستقیم تأثیرگذار است. سپاهان باید با پرسپولیس بازی کند و از آن طرف پرسپولیس با تراکتورسازی هم بازی دارد. امید من به سه چهار بازی آخر خودمان است و باید آن بازی‌ها را قطعا ببریم.

 * نبرد رحمتی و حسینی برای فیکس شدن

این موضوع به نظر مستقیم سرمربی برمی‌گردد که کدام دروازه بان درون دروازه تیم باشد، چون من الان کنار تیم نیستم، حسینی آینده‌دار است، ولی اینکه کدام دروازه‌بان سرحال‌تر است را سرمربی تشخیص می‌دهد. یک زمان من در کنار تیم بودم و می‌توانستم نظر بدهم، ولی الان نظر نهایی را سرمربی می‌دهد که بالای سر تیم حضور دارد.

 اخبار تیم استقلال


 

مطالب مرتبط:

تساوی استقلال در آسیا/ وقتی گل نزنی، می خوری؛ العین و باز هم لطف داوری!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار