علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: از فدراسیون فوتبال می خواهم برای قضاوت دربی پیش رو از داوری باتجربه یا یک داور خارجی استفاده شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، درباره بحث قضاوت دربی دهم فروردین، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* حساسیت از طرف هواداران در خصوص انتخاب داور دربی وجود دارد 

در ابتدا فرا رسیدن سال جدید را تبریک می‌گویم و امیدوارم مردم در کنار خانواده‌های خود سال خوبی را سپری کنند. با اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، این‌طور به نظر می‌رسد که کمیته داوران تصمیم دارد تا برای قضاوت دربی کسی را انتخاب کند که تا حدی حساسیت نسبت به این انتخاب از طرف هواداران باشگاه استقلال وجود دارد.

* مسئولان درایت به خرج دهند از یک داور خارجی استفاده کنند

با توجه به اینکه دیدار استقلال و پرسپولیس حساس‌ترین دربی چند فصل اخیر است و تا حدی مسیر قهرمانی را مشخص خواهد کرد، از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست می‌کنیم درایت به خرج داده و از یک داور خارجی برای این بازی استفاده کنند و در صورتی که امکان استفاده از داور خارجی مقدور نیست، داوری را انتخاب کنند که تجربه قضاوت بین‌المللی یا دربی را داشته باشد تا از هرگونه حواشی احتمالی جلوگیری کند.

* به سلامت کمیته داوران و همه داوران عزیز شکی نداریم

ما به سلامت کمیته محترم داوران و توانایی همه داوران عزیز ایرانی شکی نداریم و به هیچ عنوان قصد نداریم فضای دربی را به سمت و سوی دیگری ببریم یا خدای ناکرده به داوری توهین کنیم، اما هواداران استقلال نسبت به قضاوت داوری که اسمش در فضای مجازی مطرح شده است، حساسیت دارند و دوست داریم کسی انتخاب شود که قضاوت بین‌المللی یا تجربه دربی را داشته باشد تا خدای نکرده هیچ حرف و حدیثی در آخر بازی وجود نداشته باشد.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار