d36cce4b 8222 4820 9697 66db1b665298

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پاسخگو خبرنگاران شد مظلومی اعلام کرد برای قهرمانی باید تلاش کرد و استقلال هیچگاه دست از تلاش بر نخواهد داشت

 

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی امروز تیم استقلال اظهار داشت: از حضور همه شما خبرنگاران در سال 94 کنار تیم ما تشکر می کنم. اگر هر کوتاهی بوده به بزرگی خودتان ببخشید. سال 94 سال پرفراز و نشیبی برای ما بود.

وی افزود: در این سال توانستیم به فینال جام حذفی برسیم و صدرنشین لیگ باشیم. انشاالله در سال پیش رو هم این روند را حفظ کنیم و به قهرمانی برسیم. از هواداران تشکر می کنم که در تهران و شهرستان ها ما را تنها نگذاشتند. از مدیریت باشگاه تا تدارکات تشکر می کنم که همراه ما بودند. به امید خدا در سال 95 این همکاری ها ادامه داشته باشد. امیدوارم سال جدید سال خوبی برای همه هموطنانم باشد. پیشاپیش عید نوروز را به ملت ایران تبریک می گویم.

سرمربی استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: در بعد سیاسی و اجتماعی هم سال بسیار خوبی داشتیم. از دکتر روحانی باید تشکر کرد که در سال 94 اتفاقات خوبی را برای مردم ایران رقم زد. 

وی درباره کیفیت نه چندان خوب بازی های استقلال ادامه داد: در بعضی از بازی ها فراز و نشیب داریم. بازی استقلال- پرسپولیس و استقلال- تراکتور جزو بهترین بازی های سال بود. گاهی اوقات برای انجام بازی های هجومی دست ما بسته است. متاسفانه این فشاری که به ما وارد می شود از بیرون است. گاهی اوقات رقیب ما با شیوه دفاعی ما را شکست می دهد اما کسی صحبت نمی کند و خیلی زود فراموش می شود. مگر می شود با بازی بد سپاهان و تراکتور را در خانه هایشان شکست داد. مگر بدون تاکتیک می توان گل زد. از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم. البته در دیدارهایی مثل استقلال اهواز عملکرد خوبی نداشتیم.

سرمربی استقلال درباره عملکرد ضعیف این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل اذعان داشت: بازیکن خوب روی زمین نمی ماند. ما برای نیم فصل با باشگاه ها صحبت کردیم اما موافقت نکردند. خود آنها به آن بازیکنان احتیاج داشتند. سه، چهار بازیکن مدنظر ما بودند که هیچ کدام میسر نشد.خیلی ها می گویند باشگاه خوب کار نکرده است اما من شاهد بودم که مسئولین باشگاه تمام تلاش خود را کردند. در نهایت آن چیزی که مدنظر ما بود در نقل و انتقالات نیم فصل عملی نشد. با اینکه چند بازی از نیم فصل گذشته بود عادل را جذب کردیم. متاسفانه کرار و ریوالدو از جمع ما جدا شدند. 

وی همچنین گفت: اجازه نمی دهم کسی در کارم دخالت کنم. کسانی که اسم بردید در نقل و انتقالات به استقلال کمک کردند. درباره مهدی مومنی باید بگویم او ابتدای فصل در لیست من بود. اما نشد که ابتدای فصل به جمع ما اضافه شود. قرار بود نیم فصل رمضانی از جمع ما جدا شود. ما مجبور شدیم به جای او یک بازیکن جذب کنیم. تاکنون هم از مومنی استفاده کرده ایم. اما به هر حال مردم همیشه با سرمربی کار دارند. اما باید دانست که کار جمعی مهم تر از هر چیزی است. مسئولیت هر شکست را به گردن می گیرم ولی پیروزی ها را به همه تقدیم می کنم. من همیشه به بچه های تیم می گویم که نگرانی ام برای تیم هایی است که در پایین جدول هستند. 

مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: ما شدیدا تلاش می کنیم. من تیم را در شرایط خوبی در اختیار نگرفتم. برنامه ما جوانگرایی بود و احتیاج به زمان داریم تا این برنامه جا بیفتد. من به هیات مدیره قول کسب سهمیه داده بودم ولی خارج از آن برنامه ای که دادیم نتیجه گرفتیم. از روز اول هیچ قولی برای قهرمانی نداده بودیم. هیچ مربی در دنیا قول قهرمانی نمی دهد اما تلاش می کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: شما شرایط ما را می بینید. روی فوتبال ایران همیشه حساب شده است. ما می خواهیم با سفر به سوئد فوتبال ایرانی را نشان دهیم و کسی بدش نمی آید که یک اردوی تدارکاتی در این کشور داشته باشد. اما در شرایط کنونی با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان را نداریم صلاح نیست به این سفر برویم. ما باید همه نیروهای خود را در اختیار داشته باشیم. از باشگاه سوئدی عذرخواهی می کنیم اما قرار بر این نیست که کلا سفر را منتفی بدانیم. باید به جای آن یک اردوی دیگر در تهران داشته باشیم.

سرمربی استقلال درباره دعوت 3 بازیکن به تیم ملی گفت: من به نظر کی روش برای انتخاب بازیکنان استقلال احترام می گذارم اما انتظارم این بود که بازیکنان دیگری که داشتیم به تیم ملی برسند. ممنونم که جوانی مثل محسن کریمی دعوت شده. شاید به بازیکنانی مثل خسرو حیدری و روزبه چشمی هم توجه شده اما مصدوم بودند. 

وی درباره درگیری نورافکن و حاج محمدی در تمرین دیروز افزود: اینکه دو بازیکن در زمین با هم درگیر می شوند طبیعی است. برخورد دیروز نورافکن و حاج محمدی جلوی چشمان من بود. مطمئن باشید اتمسفر منفی در تیم من وجود ندارد. ما دنبال مسائل مثبت هستیم و شما هم دنبال منفی بافی نباشید. جو دوستانه خیلی کارها را جلو می برد و در تیم ما چنین جوی وجود دارد. حواشی هم همیشه وجود دارد. باید اجازه ندهیم این حواشی به تیم ما لطمه بزند.

مظلومی درباره شایعه جدایی اش در فصل آینده بیان داشت: من هربار با هیات مدیره صحبت کردم به من گفتند شما دو سال اینجا هستید و اصلا حکم دوساله به من داده اند. البته قرارداد سال دومم مشروط است. من هیچ شرطی ندارم و به قراردادم پایبندم. یک مربی باید چند سال قرارداد داشته باشد تا بتواند تفکرات خود را به درستی پیش ببرد. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پاداش کادر فنی پرداخت شد یا خیر، افزود: سوال بعدی لطفا.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار