مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هر تیمی که شجاعانه بازی کند، آرامش داشته باشد و از موقعیت‌هایشان به بهتر استفاده کند می‌تواند سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص دربی هشتاد و نهم،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دربی هشتاد و نهم؟

۱۰ فروردین، دو تیم بازی حساسی در پیش خواهند داشت. فاصله دو امتیازی استقلال و پرسپولیس با یکدیگر باعث شده که هر دو به برد فکر کنند و این به جذابیت‌های دربی می‌افزاید و اعتقاد دارم تماشاگران برخلاف بازی دور رفت که بسیار خسته کننده و کسالت آور بود، می‌توانند شاهد یک بازی تماشایی باشند. ترسوها در این دیدار برنده نیستند. هر تیمی که شجاعانه بازی کند، آرامش داشته باشد و از موقعیت‌هایشان به بهترین وجه استفاده کند مطمئناً می‌تواند سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند. حضور پررنگ تماشاگران هر دو تیم هم در تعیین نتیجه بی تأثیر نیست و آنها می‌توانند با حمایت از تیم محبوبشان کمک مؤثری به موفقیت تیمشان کنند.

* شما تجربه‌های دربی‌های زیادی داشتید. فکر می‌کنید حساسیت بازی روی بازیکنان تأثیر خواهد گذاشت یا خیر؟

من در چند دربی حضور داشته و این بازی را کاملاً لمس کردم. البته درگیری در فوتبال طبیعی است و دو تیم نمی‌خواهند مقابل هوادارانشان بازنده باشند زیرا می‌دانند تا سال آینده و یک دربی دیگر کری خوانی برای تیم بازنده وجود دارد بنابراین اعتقاد دارم دو تیم باید از درگیری‌هایی که باعث حاشیه سازی می‌شود خودداری کرده و تنها به فکر ارائه یک بازی خوب برابر هم باشند.

* نتیجه بازی را چه پیش بینی می‌کنید؟

پیش بینی این دیدار سخت است خصوصاً اینکه هر دو تیم نیاز به برد دارند اما با توجه به اینکه من استقلالی هستم آرزو می‌کنم آبی پوشان در این دیدار برنده شوند و یک عیدی ویژه به هواداران خود بدهند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار