مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از دربی هشتاد و هشتم

بازیکنان استقلال تهران پس از شکست مقابل پرسپولیس از بازیهای هفته بیست و سوم لیگ برتر گفتند: چرا قبل از دربی دانشگر و وریا غفوری بخاطر تمرین در چمن مصنوعی باید مصدوم شوند؟

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از شکست مقابل پرسپولیس در دربی 88 از هفته بیست و سوم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* داریوش شجاعیان

دوست داشتیم هواداران را خوشحال کنیم اما نشد. امیدوارم جبران کنیم. هواداران ناراحت بودند اما باید دست به دست هم بدهیم و جبران کنیم.

بازی را خوب شروع کردیم و مستحق باخت نبودیم. با بازیکنان که صحبت می‌کردیم 90 دقیقه بازی دست ما بود و پرسپولیس موقعیت خاصی نداشت. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما استفاده نکردیم. باختیم و شرمنده هواداران شدیم.

یک تیم اول و تیم دیگر دوم جدول است به همین دلیل این درگیری‌ها طبیعی است. اتفاقی است که افتاده است.

نه اینطور نیست. بازی‌های زیادی مانده و تلاش می‌کنیم جبران کنیم.

حق با شماست. چند روز قبل از دربی در چمن مصنوعی تمرین می‌کردیم و چند بازیکن را هم از دست دادیم. از مدیریت خواستیم زمین خوب در اختیار ما قرار دهند. یک زمین پیدا کردند اما فقط یک ساعت در اختیار ما بود. البته همه اینها بهانه است. ما تلاش‌مان را کردیم و هواداران هم دیدند. امیدوارم برای استقلال زمین چمن خوب پیدا شود. برای استقلال زشت است که زمین تمرین ندارد و این مشکلات در فصل زمستان به وجود می‌آید. امیدوارم از فصل آینده این مشکل نباشد.

خیر او با مربیان ما بد صحبت می‌کرد. بالاخره همه ما از یک خانواده هستیم و به ما برخورد. در شان بازیکن بزرگ نیست این رفتارها را داشته باشد.

* گادوین منشا

هیچ مشکلی نیست همه چیز مرتب است!

هیچ حرفی ندارم. عید همه شما مبارک.

* فرشید باقری

از این باخت ناراحتیم اما تیم ما 10 روز است که زمین تمرین ندارد و مشکل زمین دارد. در 10 روز اخیر فقط به خاطر بارندگی‌ها روی چمن مصنوعی تمرین کردیم. چرا کادر فنی ما به جای فکر به مسائل فنی باید دغدغه زمین داشته باشد قبل از دربی هم گفتم ما آماده‌ دربی نبودیم چرا ووریا غفوری قبل از دربی باید مصدوم شود. چرا مچ پای دانشگر باید بپیچد، چرا من در دقیقه 60 بازی مچ پایم باید بپیچد. در حق ما اجحاف می‌کنند.

آیا پرسپولیس هم در زمین چمن مصنوعی تمرین کرده، من نمی‌دانم خبر ندارم اما چمن مصنوعی به بازیکن فشار می‌آورد و بازیکن می‌ترسد که دچار مصدومیت شود نه اینکه برای خودمان بترسیم ما می‌خواستیم برای دربی آماده باشیم اما زمین نداشتیم. در زمین گل ‌آلود هم می‌توان تمرین کرد و بازیکن می‌تواند در آن زمین هم به خودش فشار بیاورد.

قبل از بازی هم این حرف‌ها را گفتم خیلی ها گفتند بهانه می‌آورند ما  در دربی از دقیقه 60 به بعد نتوانستیم به حریف فشار بیاوریم اما مقابل العین 90 دقیقه به حریف فشار آوردیم.

شرمنده ‌آنها شدیم اما سعی می‌کنیم این شکست را جبران کنیم.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
س
0 #1 س 1398-01-11 11:40
استقالی ها به خدا وزیر پشت همه ی بدبخت یهای استتقلال حتی زمین تمرین را وزیر تعیین میکنه
نقل قول کردن
س
0 #2 س 1398-01-11 11:42
هر وقت استقلال اوج میگیره وزیر سنگ اندازی میکنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار