dssd

سرمربی استقلال این روزها زیر بار انتقادهای بی مورد رسانه های وابسته به یک تیم خاص است و همین رفتارها بر روی تصمیمات هواداران استقلال تاثیر مستقیم گذاشته است

 

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی در گفت و گو با کاپ،درباره موضوعات مختلف صحبت کرده است.متن این پرشش و پاسخ در ادامه می آید:

*سال 94 چطور گذشت؟

سال خوبی بود. فراز و نشیب های زیادی داشت در زمینه ورزشی. خوشحالم که تیم سال 94 را با موفقیت طی کرد. صدرنشین لیگ است و فینالیست جام حذفی. در هر صورت آن طور که من انتظار داشتم به وقوع پیوست. حمایت هواداران، تلاش بازیکنان و حمایت هیات مدیره و مدیرعامل. اگر موفقیتی به دست آمده یک کار گروهی بوده. همه در آن مشارکت داشتند. چون تعامل و یکدلی خیلی خوبی وجود دارد. از اسپانسر باشگاه واقعا تشکر می کنم. از 3090، حمایت های خیلی خوبی از ما کردند. انشاالله تا پایان فصل به حمایت هایشان ادامه دهند.

* در ابتدای فصل فکر نمی کردید استقلال این طور نتیجه بگیرد؟

ما تغییر و تحولات زیاد داشتیم. در برنامه هایی که من داده بودم من دنبال جوانگرایی بودم. تیم را جوان کردیم. گفته بودم که دنبال سهمیه در سال اول هستیم و در سال دوم و سوم دنبال قهرمانی حتی در آسیا بودیم. ولی خوشبختانه خدا کمک کرد. خارج از چیزی که من پیش بینی کرده بودم تیم نتیجه گرفت. هرچند که فراز و نشیب زیاد داشتیم.

*در یکسری از بازی ها بدشانسی هم آوردید.

بله. در بعضی از بازی ها واقعا جلو بودیم و می توانستیم بازی را حفظ کنیم در دقایق آخر سه امتیاز را از دست دادیم.

*نوروز امسال کنار خانواده هستید.

نه نیستیم. فعلا که تمرینات داریم. اگر سفر سوئد نرویم تمرینات ادامه دارد. نه مثل همیشه همین طور هستیم.

*لحظه سال تحویل دعا می کنید؟

بله. صد در صد حتما دعا می کنم. قرآن می خوانم. از خدا می خواهم که به خانواده، دوستان و مردم سلامتی بدهد. آرزو می کنم که سال خوبی برای همه باشد. انشالله که مردم سال خوبی را شروع کنند. سال خوبی داشته باشند. هم از نظر اقتصادی و هم اجتماعی و سلامتی.

* یکی از بهترین هایتان را در بازی با پدیده برای ادامه فصل از دست دادید.

بله. سال بدی بود. یک جوان خوب و رعنایمان را که یکی از ستون های تیم مان را از دست دادیم. البته از دست ندادیم. یک مدتی نمی تواند بازی کند ولی همچنان در کنار تیم هستند و انشاالله به زودی به میادین بر خواهد گشت.

*در بعضی از بازی ها به 18 نفر نمی رسیدید چه کار می کردید؟

با جوان ها پر می کردیم. ما هیچ وقت دنبال بهانه نبودم. دنبال داشته هایمان بودیم و در زمین انجام می دادیم.

*چند نفر از بازیکنان شما هم به تیم ملی دعوت شدند.

خدا را شکر کریمی دعوت شد و زحمت خودش بود و اعتمادی که ما به او داشتیم. سجاد شهباززاده را خیلی خوشحال شدم. ولی از تیم صدرنشین جا داشت که بیشتر از این دعوت شود. در هر صورت به تصمیم آقای کی روش احترامی می گذاریم. خسرو حیدری می توانست دعوت شود که مصدوم بود. روزبه چشمی هم همین طور. ولی ما بازیکنان دیگری داشتیم که می توانست در کنار این سه نفر می توانست به اردوی تیم ملی دعوت شوند. از تیمی که صدرنشین لیگ و فینالیست جام حذفی است می توانست بیشتر از این سهمیه داشته باشد.

*در تیم  تعامل خیلی خوب بین مدیرعامل و سرمربی است.

ما تعامل خیلی خوبی با هیات مدیره و مدیرعامل داریم. دست شان درد نکند. به موقع به تیم کمک کردند و تیم را از حواشی جلوگیری کردند. به موقع به تیم پول تزریق کردند. بی نهایت تشکر می کنم.

*هشت هفته سختی در پیش است؟

هفت هفته. یک هفته هم جام حذفی. هرچند که بدشانسی آوردیم. روزبه در بازی با استقلال خوزستان رحمتی و سجاد را از دست دادیم. ولی توکل ما بر خداست و روزهای سخت را به سادگی پشت سر می گذاریم.

*شما را چه مسائلی اذیت کرد؟

در هر صورت فراز و نشیب زیاد داشتیم. امتیازهای بدی از دست دادیم. به خصوص در دربی که ثانیه های آخر گل خوردیم مرا خیلی اذیت کرد.

*چند پیشکسوت را هم از دست دادید.

بله. همایون بهزادی،هادی نوروزی و رضا احدی. انشاالله که سال جدید را پیشکسوتان به خوبی و خوشی و سلامتی بگذرانند.

*درباره منصورخان هم بگویید.

منصورخان بزرگ ماست. به نوعی پدر استقلال است. در مجموعه استقلال و هواداران دارای احترام خاصی است. خدا را شکر سلامتی خودشان را تا حدودی به دست آوردند.

*به چه کسانی عیدی می دهید؟

به همه عیدی می دهیم. در ایام عید خیلی به خرج می افتیم. عیدی نمی گیریم. همه انتظار عیدی گرفتن از ما دارند. به هرکسی می رسیم عیدی می دهیم.

*به بازیکنان چطور؟

نه به بازیکنان نه.

*فکر می کنم که اگر بازیکنان را تعطیل کنید بیشتر خوشحال می شوند.

نه بچه ها دنبال این هستند که تیم موفق شود.

*ولی بازیکنان امسال تیم یکدل هستند.

اگر این نتایج خارج از انتظار گرفته شده به خاطر یکدلی و صمیمی بودن بچه هاست.

*جایی خواندم که گفته بودید وقتی استقلال گل می زند و بر می گردم به نیمکت نگاه می کنم که همه به هوا می پرند لذت می برم.

زمانی تیم موفق است که نیمکتش و بازیکنانی که حتی در 18 نفر نیستند و بالا هستند قلب شان در زمین باشند. تیم ما به این شکل است. دل همه چه بازی کنند چه نکنند در زمین است.

انشاالله سال خوبی هموطنان عزیز داشته باشند. آرزوی سلامتی و توفیق دارم. از هواداران عزیز که واقعا پشتیبان ما بودند تشکر می کنیم. گاهی اوقات اذیت شان کردیم شرمنده ایم. اگر اذیت شدند در 94سال  از طرف مجموعه استقلال از آنها عذرخواهی می کنم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار