هادی طباطبایی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: همه را به مصاحبه های چند ماه قبل خودم ارجاع می دهم.

 

به گزارش استقلال نیوز، هادی طباطبایی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شکست استقلال در دربی 88، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* همه را به مصاحبه های چند ماه قبل خودم ارجاع می دهم

در اوایل فصل بارها مصاحبه کردم و مشکلات استقلال را تذکر دادم اما برخی از آقایان بنده را به سهم خواهی متهم کردند و گفتند آمده دنبال پست به او ندادیم و بر علیه ما صحبت می‌کند. امروز همه این دوستان و هواداران استقلال را به مصاحبه‌های چند ماه قبل خودم ارجاع می‌دهم و البته اتفاقاتی که امروز در این تیم روی داده است و منجر به این حاشیه‌ها شده است.

* اتفاقات امروز به مشکلات گذشته باز می گردد

اتفاقات امروز به مشکلات گذشته باز می‌گردد. متأسفانه امروز شاهد یکسری معضلاتی هستیم که یک بار دیگر قهرمانی استقلال در لیگ را با خطر مواجه کرد و حتی تا حدود زیادی این تیم را از این هدفش دور کرد. شکست به پرسپولیس یکی از مشکلات جزئی امروز استقلال است و این تیم با مشکلات کلان دیگری دست به گریبان است.

* وظیفه تهیه زمین تمرین مناسب بر عهده کیست

استقلالی‌ها معتقدند نداشتن زمین تمرین مناسب قبل از دربی منجر به شکست آنها در این بازی شد. حال سوال من این است که وظیفه تهیه زمین تمرین مناسب برای یک تیم با کیست؟ وظیفه تهیه سخت افزار مناسب با کدام ارگان است؟ آیا پیشکسوتان باید برای تمرین زمین مناسب تهیه کنند یا هواداران؟ مگر پرسپولیس در یک شهر دیگر بوده و باران فقط برای استقلال بوده؟ چرا پرسپولیس توانسته در این مدت تمرین کند اما استقلال زمین نداشته و نتوانسته؟ مگر هواشناسی چند روز قبل از این بارندگی‌ها آن را پیش بینی نکرده بود؟ آیا مدیران استقلال نمی‌دانستند که قرار است در تهران و سایر نقاط کشور باران‌های سیل آسیا ببارد؟

* آب از سرچشمه گل آلود است

اینکه یک بازیکن باید پنالتی می‌زد و یکی دیگر زده، اینکه رحمتی به منشأ چه گفته و چرا اسماعیلی پنالتی را چیپ زده جزئیاتی از مشکلات کل استقلال است. به قول معروف آب از سرچشمه گل آلود است و از این طریق نمود پیدا می‌کند.

* چرا فقط فرشید باقری کنار گذاشته شد

آقایان چهار بازیکن متخلف را جریمه کرده‌اند و دستشان درد نکند. اما چرا از بین این چهار بازیکن فقط فرشید باقری را از حضور در تمرین منع کرده‌اند؟ آیا این اتفاق با صحبت‌های معترضه باقری پیش از دربی بی ارتباط بوده است؟ سوال بعدی این است که هیأت مدیره خواهان احضار شفر در نشست بعدی اش شده است بدون آنکه زمان جلسه بعدی مشخص باشد. آیا آقایان می‌دانند که از لیگ فقط هفت بازی باقی مانده و احتمالاً این جلسه هیأت مدیره که قرار است با حضور شفر برگزار شود زمانی نخواهد بود که کار از کار گذشته باشد؟

* مرا متهم به سهم خواهی کردند

اگر این موضوع هم صحت داشته باشد باز هم مشکل از رأس هرم مدیریت در باشگاه است و باید از آنجا به این موضوع رسیدگی شود. مشکلات امروز استقلال از ماه‌ها پیش قابل پیش بینی بود و من شخصاً تذکرها و هشدارهایی داده بودم که متأسفانه آن روز مرا متهم به سهم خواهی کردند. اما لااقل امروز مشخص شد انتقادات چند ماه قبل من چندان دست بوده و به درستی روی نقاط مشکل دار باشگاه دست گذاشته بودم.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار