محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت:  ایراداتی هست ولی نباید تیم را تضعیف کرد، ما تا آخر از شفر حمایت می‌کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت باشگاه، درباره وضعیت استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال همانی می شود که هواداران می خواهند

دربی حساسیت خاص خودش را داشت و بعد از باخت که انصافا مستحقش هم نبودیم، کمی مشکل ایجاد شد. ما همیشه از هواداران تشکر کرده‌ایم ولی این روزها که نیاز به آرامش داریم، حمایت از تیم کارگشاست. استقلال همانی می شود که هواداران می‌خواهند به شرطی که آن‌ها هم با حمایتشان در این شرایط، به تیم کمک کنند. حالا به الهلال رسیده ایم. اگر ببریم تیم ما با قدرت بر می گردد. شش بازی هم در لیگ داریم. به هرحال ایراداتی هست ولی نباید تیم را تضعیف کرد. ما تا آخر از شفر حمایت می‌کنیم. او وقتی آمد که کسی امیدی نداشت. او انقلابی در تیم ایجاد کرد. این استقلال کارهای نشدنی را شدنی می کند.

* ما باید شجاعانه تر بازی کنیم

من بازیکن استقلال بوده ام و می دانم تشویق شدن از سوی هواداران چقدر به بازیکن کمک می کند و انتقاد از بازیکن هم چه اثر بدی روی او در زمین دارد. به امید خدا با حمایت دوباره هواداران از بازیکنان، استقلال موفق می‌شود. یک صحبت هم با بازیکنان دارم، این پیراهن ارزش دارد و سخت به تن هرکسی می رود. بازیکنان با تمام توان بازی کنند. شما ببینید پاتوسی وقتی توپ به اوت می رود هم به دنبال توپ است تا وقت تلف نشود. همه باید تلاش کنند تا استقلال به موفقیت برسد. ما باید شجاعانه‌تر بازی کنیم تا ان‌شاءالله در آخر فصل هواداران هم خوشحال باشند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار