وینفرید شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال گفت: همه بازیکنانم می خواهند تلاش کنند و نتیجه خوبی برای تیم خودشان و ایران بگیرند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* بازی فردا برای ما مهم است

این بازی برای هر دو طرف مهم است. بازی در لیگ قهرمانان برای همه تیم ها یک اتفاق ویژه است. برای ما بازی فردا مهم است. الهلال با بازیکنانی که جذب کرده و تغییراتی که داشته از بهترین های آسیا است و اگر می خواهیم موفق باشیم باید با شور و هیجان مناسب و با فکر بازی کنیم. می دانم بازیکنانم برای فردا خیلی با انگیزه و آماده هستند. همه بازیکنانم می خواهند تلاش کنند و نتیجه خوبی برای تیم خودشان و ایران بگیرند. برای موفقیت باید با صد درصد وجود و تمرکز به میدان برویم تا موفق شویم.

* برای موفقیت نیاز به اعتماد به نفس، انگیزه و نظم داریم

یکی- دو ملی پوشان ما مصدوم هستند. بازیکنان دیگری داریم می توانند فردا به میدان بروند. باید بازیکنانمان با اعتماد به نفس حاضر شوند تا موفق شویم. همانطور که منتظری گفت، برای فردا برنامه داریم. الهلال تیم صدرنشین گروه است و ما نیاز به اعتماد به نفس، انگیزه و نظم داریم تا فردا موفق شویم.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار