مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از دیدار با الهلال عربستان

بازیکنان استقلال تهران پس از پیروزی مقابل الهلال عربستان از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفتند: باور داشتیم که می توانیم مقابل تیم پرقدرتی مثل الهلال به برد برسیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال ایران  پس از پیروزی مقابل الهلال عربستان از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* پژمان منتظری

این مسابقه نبردی بین دو تیم بزرگ آسیا بود. الهلال تیم خوب و پرقدرتی است و بازیکنان خارجی و گرانقیمتی دارد. ما از دقیقه یک تا 90 برنامه داشتیم و خیلی منظم برابر حریف خود قرار گرفتیم.

به 3 امتیاز این مسابقه احتیاج داشتیم و از همه بازیکنان تشکر می کنم. ما نمایش بسیار خوبی داشتیم و با این برد به تورنمنت برگشتیم و شانس زیادی برای آینده داریم.

* علی کریمی

ما با همه وجود تلاش کردیم تا برنده مسابقه باشیم. این برد برای ما بسیار بسیار مهم و با اهمیت بود زیرا از دو بازی اول تنها یک امتیاز گرفتیم و در هفته گذشته تلاش کردیم به تورنمنت برگردیم. خدا را شکر می کنم که دوباره شانس داریم تا صعود کنیم.

ما در گروه مرگ هستیم و 4 تیم قهرمان و پر قدرت در گروه حضور دارند و برای ما مهم است که این مسیر را در آینده طی کنیم. با همه وجود برای هواداران جنگیدیم و برای آینده امیدوار هستیم.

ما باور داشتیم که می توانیم به برد برسیم. فصل گذشته نیز دو مرتبه الهلال را شکست داده بودیم و صدرنشین صعود کردیم. از بازی های قبلی یک امتیاز داشتیم اما امشب امیدوار و مصمم بودیم تا با برد کار را به پایان برسانیم و دوباره برای صعود شانس داشته باشیم. 3 بازی دیگر پیش روی ما است و باید خیلی خوب بجنگیم و تلاش کنیم تا بتوانیم حداکثر امتیازات را جمع کنیم و به مرحله بعدی برویم. از هواداران استقلال تشکر می کنم و ما به خاطر آنها همیشه تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 

مطالب مرتبط:

تساوی استقلال در آسیا/ بی برنامه و کم توان مقابل العین امارات!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار