سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به اختلاف کم امتیاز تیم های بالای جدول، استقلال و سپاهان هنوز گزینه قهرمانی هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر سپاهان اصفهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار استقلال و سپاهان؟

سپاهان تیمی است که از لحاظ مدیریت، امکانات، کادر فنی و بازیکنان شرایط خوبی دارد. سرمربی با تجربه‌ای چون قلعه نویی دارد و هنوز یکی از گزینه‌های قهرمانی در لیگ برتر است. بازیکنان این تیم در سطح عالی هستند و بازیکنانشان در هر دیدار بدنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستند. استقلال با پیروزی‌ای که در برابر الهلال بدست آورد حالا با شرایط خوب و آمادگی کامل، خود را آماده دیدار برابر سپاهان می‌کند. آبی پوشان که توانستند الهلال را با دو گل شکست داده و قدرت خود را در لیگ قهرمانان به رخ حریف بکشند نمی‌خواهند به سادگی سه امتیاز دیدار برابر سپاهان را از دست بدهند. بنابراین با تمام قوا به مصاف زردپوشان اصفهانی خواهند رفت تا بتوانند با کسب ۳ امتیاز همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند. با توجه به اختلاف کم سپاهان و استقلال در جدول، هر دو گزینه قهرمانی هستند. بنابراین، این موضوع باعث خواهد شد تا روز جمعه شاهد یک بازی زیبا باشیم. امیدوارم پیروزی برابر سپاهان، بازیکنان را دچار غرور نکرده باشد و آنان با ارائه یک بازی منطقی و دور از احساسات بتوانند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند. این روزها خط دفاع استقلال عملکرد بسیار خوبی داشته. خصوصاً پژمان منتظری که در قلب دفاع خوب ظاهر شده و اعتقاد دارم حضور او در این پست در دیدار برابر سپاهان هم می‌تواند یک هماهنگی لازم را به خط دفاع بدهد.

* چرا استقلال قبل از دربی شرایط خوبی داشت اما برابر پرسپولیس و سایپا به یکباره دچار تزلزل شد ولی در برابر الهلال شروع خوبی داشت؟

دربی شرایط خاص خود را دارد. تیمی که در آن بازی شکست می‌خورد از لحاظ روحی و روانی دچار افت شدیدی می‌شود و این هنر کادر فنی و مدیریت است که بتواند با یک ریکاوری خوب، بازیکنان را به شرایط ایده آل بازگرداند. متأسفانه استقلال بازی را واگذار کرد و همین مسئله باعث افت روحی این تیم شد و برابر سایپا هم نتیجه خوبی کسب نکرد اما بازیکنان بعد از گذشت چند روز از دربی آن شکست را فراموش کرده و توانستند مقابل الهلال یک بازی خوب را برگزار کرده و به پیروزی برسند.

* نتیجه دیدار استقلال و سپاهان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

این بازی بسیار حساس است. هر دو تیم قوی هستند و اعتقاد دارم هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند برنده این بازی خواهد بود.

* آیا به قهرمانی استقلال در پایان فصل امیدوار هستید یا خیر؟

۶ بازی تا پایان فصل باقی مانده و اگر آبی پوشان بتوانند تمام بازی‌های خود را با پیروزی به پایان برسانند و اتفاقات همیشگی در فوتبال رخ دهد مطمئناً آبی پوشان می‌توانند در پایان فصل، جام را بالای سر ببرند اگرچه کار سختی در پیش خواهند داشت.

  

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار