بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل سپاهان از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر از مردود شدن گل صحیح علی کریمی ابراز ناراحتی کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از پیروزی مقابل سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان اصفهان انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* امید نورافکن

چهار روز دیگر بازی سختی با ماشین سازی داریم که مهم تر از این بازی است و باید در آن مسابقه نتیجه بگیریم. اگر داور آن گل را می‌گرفت ما 2 بر صفر می بردیم. مثل اینکه شارژ کوچکی انجام شده بود اما مهم ترین چیزی که باید بدانیم این است که بازی بعدی مقابل ماشین سازی و بازی بعد از آن مقابل العین، فوق العاده مهم تر از این بازی هستند.

صحبتم با داریوش نبود با آقای منتظری بود. شجاعیان فقط می‌گفت آرام باشم. امثال رحمتی و منتظری جای بزرگتر ما هستند و در تیم خیلی خوب کار می‌کنند. ان شاالله بتوانیم خواسته هواداران را که همان قهرمانی است برآورده کنیم.

میزبانی اصفهانی ها خیلی خیلی عالی بود. اصفهان را تا به حال اینگونه ندیده بودم. ان شالله که موفق باشند. امروز  هم تیمشان خوب بازی کرد. امیر  قلعه نویی مربی من بوده است. ان شااله در ادامه موفق باشند.

* علی کریمی

بازی هیجان انگیزی بود و دو تیم شانس برد داشتند که خوشبختانه ما بازی را بردیم. نمی‌دانم داور چرا گل من را مردود اعلام کرد ولی خوشحالم که با این برد به بالای جدول صعود کردیم. امیدوارم سپاهان هم در آینده موفق باشد.

من از بچگی و از پایه ها برای سپاهان و موفقیت این تیم تلاش کردم. امسال هم خوشبختانه نتایج بهتری نسبت به سال های گذشته گرفته و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. الان هم بازیکن استقلال هستم که یکی از بزرگترین تیم های آسیا است. تلاش هم می‌کنیم این تیم را به جایگاه اصلی برسانیم.

حقیقتا من نه سوت های اعتراضی هواداران سپاهان علیه خودم را شنیدم و نه بی احترامی از سپاهانی‌ها دیدم و نه چیز دیگری.

بازی حساس  است و دیدید که 7 دقیقه وقت تلف شده داشت. پرتاب سنگ و نارنجک‌های متعدد به داخل زمین مسائل طبیعی است.

ما چند سال پیش در همین سپاهان 7-8 امتیاز از تیم های دیگر عقب بودیم ولی بازی های آخر را بردیم و قهرمان شدیم. الان هم شانس زیادی برای قهرمانی داریم.

ما در ابتدای نیم فصل دوم شرایط خوبی داشتیم و می‌خواستیم با توجه به شرایط تیم به موفقیت برسیم. کار را هم خوب شروع کردیم و چند بازی پیاپی را هم بردیم ولی در دربی متاسفانه بازی را باختیم. در دربی هم دیدید که تیم برتر زمین بودیم ولی متاسفانه نشد که برنده شویم. ما می‌خواستیم از نظر ذهنی برگردیم و خدا را شکر که ۲ بازی مهم را در خارج از خانه بردیم و توانستیم به جدول برگردیم.

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار