امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از خود فرهاد مجیدی بپرسید منظورش از پستی که گذاشته چه کسی است.

 

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری میزان، درباره شرایط  فعلی باشگاه استقلال و نتایج و حواشی اخیر این تیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

نتایج اخیر استقلال مقابل الهلال عربستان و سپاهان؟

استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده و هست ما حتی در دربی هم نباید با زنده می‌شدیم اما به لطف و حمایت هواداران  و تلاش مضاعف کادرفنی و بازیکنان تیم برگشتیم. در بازی با سپاهان هم هم دیدند که حق ما برد بود و حتی می‌توانستیم با تفاضل بیشتری این تیم را شکست دهیم. اشتباه داور هم در این دیدار در مردود اعلام کردن گل تیم ما کاملا محرز بود. با شرایطی که تیم پیدا کرده، مدعی  اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستیم و در آسیا هم از گروه خود صعود خواهیم کرد.

* قبل از بازی با الهلال صحبتهایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه اگر تیم در این دیدار نتیجه نگیرد سرمربی تیم تغییر خواهد کرد؟

این موضوع به هیچ وجه درست نیست مگر ما یک باشگاه آماتور هستیم که 5 بازی مانده به پایان لیگ سرمربی خود را تغییر دهیم. شفر یک مربی موفق در استقلال بوده و با ما قرارداد دارد ما هیچ وقت به او اولتیماتومی نداده ایم و در جلسه کمیته فنی هم درباره شرایط تیم با او صحبت شده و از او برای فصل آینده برنامه خواستیم.

* مصاحبه شفر پس ازبازی با سپاهان مبنی بر اینکه نمی خواهد بازیکنانش را در پایان فصل از دست بدهد؟

دغدغه ما و هیئت مدیره برای حفظ بازیکنان تیم که مدنظر او هستند، از خود شفر بیشتر است. ما همه توان ، بضاعت و سرمایه خود را به کار می‌بندیم تا به این هدف دست پیدا کنیم.

* با توجه به درخشش پاتوسی آیا امکان دارد او برای فصل آ‌ینده به منظور ماندن درخواست مبلغ سنگینی بکند و از تیم جدا شود؟

هواداران در مورد حفظ پاتوسی دغدغه‌ای نداشته باشند. ما همه تلاش خود را برای حفظ بازیکنان تیم که مدنظر شفر هستند از جمله پاتوسی انجام می‌دهیم.

* به نظر می رسد ایسما و به ویژه منشا نتوانسته‌‌اند آنطور که پیش بینی می شد انتظار هواداران و کادر فنی را برآورده کنند؟

در این مورد و سایر مسائل فنی باید از سرمربی تیم سوال کنید. همانطور که گفتم تمام تلاش خود را برای حفظ هر بازیکنی که مدنظر شفر است خواهیم کرد.

* گفته می شود به دلیل مشکوک بودن روح الله باقری به دوپینگ کردن سرمربی تیم به او بازی نمی‌دهد تا در آینده دردسری متوجه تیم نباشد؟

این موضوع اصلا درست نیست. روح الله باقری دوپینگ نکرده و بازی نکردن او فقط به مسائل فنی بر می‌گردد. این بازیکن در بازی با سپاهان در فهرست 18 نفره تیم حضور داشت شما ببینید آیا بازی نکردن مهدی قائدی یا میثم تیموری هم مربوط به دوپینگ کردن این بازیکنان است یا کادر فنی صلاح نمی‌داند فعلا از آنها استفاده کند.

* پست اخیر فرهاد مجیدی در فضای مجازی مبنی بر اینکه یک عده نمی‌خواهند وقتی خودشان نیستند استقلال جام بیاورد و قهرمان شود آیا منظور او از این پست قلعه‌نویی بوده است؟

من نمی دانم منظور او چه کسی یا چه کسانی است شما باید این موضوع را از خود فرهاد مجیدی بپرسید.

* با توجه به حواشی اخیری که برای مهدی رحمتی پیش آمده و حتی منجر به نیمکت نشینی او شده آیا این دروازه‌بان فصل آینده دیگر در استقلال نخواهد بود؟

هنوز با هیچ یک از بازیکنان تیم برای ماندن یا رفتن از استقلال صحبتی انجام نداده‌ و تصمیمی گرفته نشده است. همه چیز به نظر شفر بستگی دارد. بازیکنانی مثل رحمتی یا حتی پژمان منتظری و خسرو حیدری هم از این قائده مستثنی نیستند باید دید که شفر چه تصمیمی در این مورد می گیرد.

 

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
تیمور قهرمانی
0 #1 تیمور قهرمانی 1398-01-25 11:00
والا هوادار نمی داند باید چه کار کند.مدیرعامل فقط وعده میدهد.با اجازه امسال هم تیم رقیب برای سومین بار قهرمان میشه وباز هم سر استقلال بی کلاه میمونه .در استقلال مثل اینکه هدف فقط بردن سپاهان بوده!!! طوری خوشحالی میکنند که انگاری قهرمان باشگاه های جهان شده اند!!!!.ومافیای رسانه ای تیم حکومتی قفط از شفر تعریف میکنه !!!وازاستراتژی شفردرمقابل سپاهان تعریف میکنه.!!! باباشما جام حذفی رو از دست دادین،دربی راهم باختین، ولیگ رو هم از دست میدین.!!!یه کم به فکر این هواداربیچاره باشین که نمیتونند سرشان را مقابل رقیب بلند کنند.جناب مجیدی الان وقت درگیری واستوری گذاشتن نیست کاش تمام فکر وذکرتان بازی دربی بود حداقل این بازی را نمی باختین.جناب فتحی لطفا با عواطف پاک هواداران بازی نکنید .چند ساله این تیم قهرمان نشده، باز وعده!!!! لااقل استقلال نیوز به فکر هواداران باشه والادیگه خسته شدیم.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار