فرشید باقری

هافبک دفاعی استقلال گفت: من هرگز به سیاست های فتحی انتقاد نکرده ام بلکه در مورد زمین چمن حرف زدم که فکر کنم دغدغه کل تیم است.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرشید باقری هافبک دفاعی استقلال در گفت وگو با ورزش سه، در خصوص کنارگذاشته شدن از لیست استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

آیا بازیکنان پرسپولیس هم محروم می شوند؟آیا بازیکنان پرسپولیس هم محروم می شوند؟باقری: کجای دنیا هیئت مدیره برای تیم بازیکن می گیردهافبک استقلال می گوید اگر حرفی در مورد شرایط باشگاه زده از سر دلسوزی بوده است و به هیچ عنوان نیتی برای به حاشیه بردن تیم نداشته است.
 
فرشید باقری در مورد کنارگذاشته شدن از لیست استقلال به ورزش سه می گوید:

کنار گذاشته شدن از لیست استقلال؟

اول این را باید بگویم که در طول مدتی که در تیم بزرگ استقلال بازی کرده ام همیشه منافع تیم را به نفع شخصی ترجیح داده ام. شما به عنوان کسی که از اخبار تیم مطلعید می دانید که در این مدت که در استقلال بازی می کنم هم با پیشنهاد خوبی روبرو شده ام اما همیشه به پیراهنی که برتن کرده ام افتخار می کنم و هرگز آن را با چیزی عوض نکرده ام.

* انتقادهایی که به نبود زمین تمرین کرده بود؟

من از نظر شما حرف بدی زده ام؟ اینکه استقلال نتواند قبل از دربی تمرین تاکتیکی انجام بدهد از نظر شما اتفاق خوبی است؟ من اگر انتقادی کردم از سر دلسوزی بوده است و این حرفی بوده که تمام بازیکنان هم آن را قبول دارند و حتی خود آقای شفر در مصاحبه ها و پست های اینستاگرامی اش به آن اشاره کرده بود. این حرفی است که حتی سایر بازیکنان هم در مقاطع مختلف آن را به زبان آورده بودند. من دیروز دیدم که بازیکنان پرسپولیس پست اینستاگرامی مشترکی منتشر و به شرایط موجود انتقاد کردند. سوال من این است که آیا اعضای هیئت مدیره پرسپولیس آنها را اخراج می کنند؟بازهم می گویم اگر انتقادی بوده به خاطر دوست داشتن استقلال بوده است و اینکه تمام بچه ها فکر می کردند اگر ما زمین تمرین داشتیم می توانستیم پرسپولیس را شکست بدهیم و به صدر جدول برسیم.

* گفته می شود اعضای هیئت مدیره استقلال می خواهند او را تا پایان فصل کنار بگذارند و حتی برای فصل بعد می خواهند در پستت جانشین انتخاب کنند؟

اگر من بازیکن بدی بوده ام و نتوانسته ام از نظر فنی خوب باشم خودم قبول می کنم و حرفی ندارم و برای استقلال بزرگ آرزوی موفقیت می کنم. فقط سوال من این است که کجای دنیا اعضای هیئت مدیره تصمیم فنی می گیرند و بازیکن جذب می کنند؟ از قدیم حتی زمانی که در تیم های آماتور بازی می کردم هم این سرمربی بود که در جذب بازیکن تصمیم گیری می کرد نه اعضای هیئت مدیره. ما الان 40 درصد از قرارداد خود را گرفته ایم و تنها 5 بازی به پایان لیگ باقی مانده است. ما وضعیت باشگاه را می دانیم و همه در کنار هم به دنبال موفقیت تیم هستیم .

* صحبت پایانی؟

آقای فتحی در استقلال زحمت می کشند و شما می دانید من هرگز به سیاست های ایشان انتقاد نکرده ام بلکه در مورد زمین چمن حرف زدم که فکر کنم دغدغه کل تیم است و در این فصل نبود یک زمین تمرینی مناسب خیلی ما را اذیت کرده است. این را هم بگویم هر تصمیمی که آقای فتحی بگیرند با کمال میل قبول می کنم.

 

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

فرشید باقری: زمین مناسبی برای تمرین نداریم؛ تلاش فتحی بی فایده است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار