مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: قائدی باید بداند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده، بنابراین تنها تمرکزش را برای عملکردش بگذارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی آبی پوشان برابر ماشین سازی تبریز،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برتری استقلال مقابل ماشین سازی تبریز؟

استقلال با توجه به اینکه نیاز داشت تا به پیروزی دست پیدا کند و همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند در نیمه اول تلاش زیادی از خود به خرج داد تا به گل برسد اما دفاع پرتعداد ماشین سازان اجازه گلزنی به آنان نداد و حتی یک بار هم داور می‌توانست برای استقلال پنالتی بگیرد که این اتفاق هم رخ نداد و نیمه اول با تساوی به پایان رسید. پس از گذشت دقایقی از نیمه دوم شفر دست به تعویض در ترکیب خود زد و با آوردن مهدی قائدی جوان توانست از تکنیک و سرعت او استفاده کرده و در یک صحنه، قائدی با جا گذاشتن حریف مستقیمش دروازه ماشین سازی را باز کرد تا استقلال با همین تک گل همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند و هنوز امیدوار باشد که در چهار هفته پایانی نتایجی رخ دهد که شانس این تیم را برای قهرمانی بالا ببرد. با تساوی که ذوب آهن از پرسپولیس گفت و شکست سنگینی که سایپا از سپاهان خورد حالا ۴ تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان همچنان در کورس قهرمانی باقی ماند. حالا هر تیمی که امتیاز از دست بدهد شرایطش برای رسیدن به قهرمانی سخت خواهد شد. بازی هفته آینده سپاهان و پرسپولیس برابر یکدیگر می‌تواند تا حدودی قهرمان لیگ را مشخص کند. برای تراکتور و استقلال بهترین نتیجه تساوی این دو تیم است که آنها می‌توانند با پیروزی برابر حریفانشان فاصله امتیازی خود را با پرسپولیس به حداقل رسانده تا همچنان شانس قهرمانی آنها باقی بماند.

* عملکرد مهدی قائدی؟

روزی که این بازیکن به استقلال آمد آنقدر از او تعریف کردند که متأسفانه شرایط برای او سخت شد و حاشیه‌ها بر او غلبه کرد و من امیدوارم قدر این فرصت را بداند و همین روندی را که در پیش گرفته ادامه دهد تا بتواند یک بازیکن بزرگ و مفید برای استقلال و تیم ملی کشورش باشد. او باید بداند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده. بنابراین اگر می‌خواهد محبوب بماند و در امر گلزنی موفق باشد باید تنها تمرکزش را برای عملکردش بگذارد و اجازه ندهد حاشیه‌ها او را از مسیر اصلی اش دور کنند.

* دیدار هفته آینده استقلال برابر الهلال عربستان؟

با پیروزی که آبی پوشان برابر ماشین سازی بدست آوردند حالا می‌توانند با روحیه خوب به مصاف الهلالی بروند که در بازی رفت این تیم متمول و قدرتمند عربی را شکست داده‌اند. البته این بار الهلال نمی‌خواهد به سادگی مغلوب استقلال شود اما آبی پوشان می‌توانند با ارائه یک بازی خوب و منطقی امتیاز لازم را از این دیدار کسب کرده و تا حدودی صعود خود را به دور بعد حتمی کنند. شفر باید با ایده آل ترین ترکیب پای به این دیدار بگذارد تا همانند بازی رفت، نتیجه قابل قبول را کسب کند.

* صحبت پایانی؟

تیم‌های عربی همیشه بدنبال حاشیه سازی برای تیم‌های ایرانی هستند. بنابراین بازیکنان باید خونسردی خود را حفظ کرده، بی دلیل وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند تا بتوانند همانند دیدار رفت در بازی برگشت هم الهلال قدرتمند را که همه او را یکی از شانس‌های قهرمانی در لیگ قهرمانان می‌دانند شکست دهند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار