محسن گروسی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان باید وحدت و همدلی را از دست ندهند و تلاش کنند تا بتوانند در دیدارهای باقیمانده امتیازات لازم را کسب کنند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت این روزهای آبی پوشان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* وضعیت استقلال در روزهای اخیر؟

شرایط استقلال برای قهرمانی کمی سخت شده است اما این تیم هنوز امید این را دارد که بتواند با اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد، جام را بالای سر ببرد. تساوی پرسپولیس برابر ذوب آهن تیم‌هایی چون تراکتورسازی، سپاهان و استقلال را امیدوار کرد و آنان همچنان در کورس قهرمانی باقی ماندند تا اگر باز هم پرسپولیس نتوانست نتایج مورد نظر را کسب کند رقابت داغ‌تر خواهد شد و امید این سه تیم به قهرمانی پررنگ‌تر می‌شود. شاید اگر استقلال می‌توانست بازی با سایپا را با پیروزی به پایان برساند شرایط بهتری داشت و می‌توانست امید بیشتری به قهرمانی داشته باشد اما این تیم هنوز هم شانس دارد و باید منتظر نتایج سایر تیم‌ها باشد. آبی پوشان باید وحدت و همدلی را از دست ندهند و تلاش کنند تا بتوانند در دیدارهای باقیمانده امتیازات لازم را کسب کنند. آنها باید تمام تمرکزشان را بر روی بازی‌هایی که در پیش دارند بگذارد و به سایر نتایج توجهی نکنند زیرا اگر تمرکز خود را از دست بدهند نمی‌توانند مقابل حریفان بازی قابل قبولی ارائه کنند و به راحتی از قهرمانی دور می‌شوند.

* دیدار آبی پوشان برابر الهلال عربستان؟

درست است که استقلال دیدار رفت را با پیروزی به پایان رساند اما این دلیلی نمی‌شود که حتماً در بازی برگشت هم آنها پیروز میدان باشند. مطمئناً الهلال هم دست و پا بسته مقابل استقلال به میدان نمی‌آید. به طور حتم آنها تا روز بازی چندین بار عملکرد استقلال را آنالیز می‌کنند تا بتوانند از نقاط ضعف این تیم استفاده کرده و پیروز این دیدار باشند. البته استقلال هم مطمئناً همانند الهلال، این تیم را مجدداً آنالیز خواهد کرد و معتقدم با توجه به اینکه آبی پوشان در دیدار رفت توانسته اند بازی را با پیروزی به پایان برسانند شرایط روحی بهتری نسبت به الهلال دارند. اگر آبی پوشان بتوانند الهلال را در بازی برگشت شکست دهند مطمئناً راه صعودشان به مرحله بعد هموارتر شده و به آرامش بیشتری به بازی‌های بعدی فکر می‌کنند.

* صحبت پایانی؟

استقلال این روزها بیشتر از هر زمان دیگر به حمایت هوادارانش نیاز دارد. ۴ بازی تا پایان فصل بازی مانده و هواداران مطمئن باشند اگر از تیمشان حمایت کنند بازیکنان با دلگرمی بیشتر بازی خواهند کرد و می‌توانند نتایج قابل قبولی هم کسب کنند.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار