وینفرید شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال گفت: اگر بخواهیم یک بازیکن خوب مثل گومیس را متوقف کنیم باید جلوی توپ‌هایی که به او می‌رسد را بگیریم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* دیدار الهلال و استقلال؟

من قبلاً بارها در این استادیوم حضور داشته ام، در این اتاق برای کنفرانس خبری بوده ام و بازی‌های زیادی را برده‌ام.امیدوارم فردا هم در این ورزشگاه موفق باشیم و بازی را ببریم. الهلال تیم بسیار خوبی است و یکی از بهترین تیم‌های آسیاست ولی ما با همه وجود برای موفقیت تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم. امیدوارم بتوانیم همه کارهایی که در تمرینات انجام دادیم را فردا به زمین بیاریم. من به همه بازیکنان تیمم ایمان دارم و فردا با همه وجود تلاش می کنیم برای موفقیت.

* برنامه شما برای مهار گومز مهاجم الهلال چیست؟

او بازیکن بسیار خوبی است و امیدوارم بتوانیم جلوی توپ‌هایی که به او‌ می‌رسد را بگیریم. اگر بخواهیم یک بازیکن خوب را متوقف کنیم باید جلوی توپ‌هایی که به او می‌رسد را بگیریم.

* هواداران استقلال؟

هواداران استقلال یکی از بهترین هواداران فوتبال در آسیا هستند. ایرانیان قابل توجهی در امارات زندگی می‌کنند و امیدوارم فردا هواداران استقلال را در ورزشگاه ببینم. همه تلاش ما خوشحال کردن هوادارانمان است. اطمینان دارم هواداران عزیز استقلال در ایران هم با دعای خود به ما کمک خواهند کرد.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار