بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دلم می‌خواهد چیزی بگویم که هواداران آرام شوند، ولی هر چه می‌گردم جمله‌ای را پیدا نمی‌کنم.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، درباره شکست استقلال برابر پدیده و ناامیدی هواداران این تیم بابت از دست رفتن قهرمانی،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست استقلال مقابل پدیده؟

این طبیعی است که با نتیجه بازی دیروز، امید هواداران برای قهرمانی استقلال کم‌رنگ شود. استقلال اگر موفق به شکست دادن پدیده می‌شد 60 درصد شانس قهرمانی داشت، ولی متأسفانه تیم موقعیت خوبی را از دست داد. دلم می‌خواهد چیزی بگویم که هواداران آرام شوند، ولی هر چه می‌گردم جمله‌ای را پیدا نمی‌کنم. هواداران حق دارند ناراحت باشند. در ضمن آنها نسبت به ایجاد تغییرات در چیدمان تیم آلرژی دارند. شفر برای اینکه به یک بازیکن بازی بدهد، چهار پست را به‌هم ریخت و شما دیدید که در پست دفاع وسط، دفاع راست، وینگر راست و هافبک دفاعی چه تغییراتی ایجاد شد. مگر می‌شود یک تیم در چیدمان ترکیب با این همه تغییر به زمین برود؟ داریوش شجاعیان خصوصیات بسیار خوبی در بخش تهاجمی دارد، ولی به عنوان هافبک دفاعی به بازی گرفته می‌شود. چرا؟! نمی‌دانم در بازی‌های که استقلال به میدان می‌رود، حریفان چگونه آنالیز می‌شوند. هر تیمی با پدیده بازی می‌کند، می‌داند که نباید پشت دفاعش را به این تیم بدهد، چون آنها در بخش تهاجمی با در اختیار داشتن بازیکنان سرعتی بسیار خطرناک هستند و دیدید که پدیده روی تک‌گلی که به ثمر رساند چگونه از فضای خالی در پشت دفاع استقلال بهره لازم را برد.

* برخی معتقدند استقلال باید در پایان فصل با شفر قطع همکاری کند؟

هنوز سه بازی تا پایان فصل باقی مانده و مهم این است که تمرکز تیم به‌هم نریزد. برای ما خیلی مهم است که استقلال سهمیه بگیرد و اگر این اتفاق رخ دهد، با صعود به مراحل حذفی در لیگ قهرمانان، می‌توان به سود مالی رسید. بعد از پایان فصل می‌توان یک تصمیم مناسب گرفت، ولی الان مهم این است که استقلال در سه بازی پایانی خوب امتیاز بگیرد.

* شایعه تعلیق فعالیت شفر در استقلال و اینکه گفته می‌شود با اخراج این مربی، فرهاد مجیدی هدایت استقلال را در سه بازی پایانی برعهده خواهد گرفت؟

چنین خبرهای از شب گذشته در رسانه‌های مختلف دیده می‌شود، ولی من در مورد بحث اخراج شفر و سرمربی شدن مجیدی اطلاعی نداریم. فکر می‌کنم باید فعلاً صبر کنیم.

* شایعه مذاکره این باشگاه با زوران مامیچ و روبرتو دونادونی؟

بنده اطلاعی از مذاکره با مامیچ و دونادونی ندارم.

 

 اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار