بازتاب برکناری شفر و جانشینی مجیدی

پس از برکناری شفر برخی از پیشکسوتان باشگاه قبول سرمربی گری موقت از سوی مجیدی را ریسک می دانند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، خبر برکناری وینفرید شفر از سرمربی گری تیم فوتبال باشگاه استقلال و جانشینی موقت مجیدی در میان پیشکسوتان بازتاب هایی داشت که در ادامه برخی از این نظرات را می خوانید:

* بهتاش فریبا

من گفته بودم پایان فصل تغییرات صورت بگیرد، چون سه دیدار تقریبا راحت برای استقلال در پیش است. تنها بازی سخت استقلال مقابل صنعت نفت آبادان است که نه برای سهمیه می‌جنگد و نه دغدغه سقوط دارد.

هنوز باورم نمی‌شود که مجیدی سرمربی موقت استقلال شده است، چون روز گذشته عنوان کردند چنین چیزی درست نیست. برای مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدیران باشگاه در موقعیت سختی تصمیم گرفته‌اند. استقلال 6 سال است قهرمان لیگ نشده و هواداران به حق ناراحت هستند. امسال هزینه‌های زیادی صورت گرفت و سطح توقع مردم بالا رفت. تکلیف استقلال در لیگ قهرمانان مشخص نیست، در لیگ برتر امیدی به قهرمانی ندارد و جام حذفی را از دست داده است. دربی نیز با شکست همراه شد تا همه آیتم‌های مهم برای هواداران از دست برود.

* کامران منزوی

من الان متوجه این انتخاب شدم، اما با ما صحبت‌هایی صورت گرفته بود.

متأسفانه در رسانه‌ها عنوان شده بود که با اعضای هیأت مدیره جلسه برگزار شده ولی من اعلام می‌کنم هیأت مدیره هیچ جلسه‌ای در این زمینه نداشته است. مطابق بند ۴۲ اساسنامه باشگاه استقلال، هرگونه عزل و نصب و انتخاب‌ها به عهده مدیرعامل باشگاه است، ولی طبیعتا ما بر عملکرد امور اجرایی باشگاه نظارت می‌کنیم.

ما همه چیزمان را از دست داده‌یم اما باید ببینیم برنامه فصل آینه چیست، باید دید باشگاه برای نقل و انتقالات، زمین تمرین و بودجه درنظر گرفته شده چه برنامه‌ای دارد.

فرهاد مجیدی پنج بازی سرمربی استقلال است و او امور را برعهده می‌گیرد تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مجیدی هیچ وقت به دنبال این نبود که سرمربی دائم باشد و تفکرات مدیریت هم این نیست.

او  به عنوان یک استقلالی ریسک کرده که این مسئولیت را قبول کرده است به هر حال او فقط تا پایان فصل سرمربی استقلال است.

مجیدی فقط تا پایان فصل سرمربی استقلال است و فصل اینده سرمربی نیست.

به هر حال این قرارداد به شکلی بسته شده که نمی‌توان کاری برای آن انجام داد، اما قرارداد امضا شده ولی روند مذاکره که بسته نشده است. این قرارداد در دنیا اولین نبوده و آخری هم نخواهد بود، الهلال هم چند روز پیش سرمربی‌اش را برکنار کرد، من کاری به غلط  درست این تصمیم ندارم، ولی سرنوشت فصل آینده استقلال خیلی مهم است.

* پیروز قربانی 

از شنیدن خبر سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال هم شوکه و هم خوشحال شدم.

اتفاقاتی که در یکی دو هفته اخیر افتاد و نتایج استقلال و نارضایتی هواداران از عملکرد شفر باعث شد تا زمینه برکناری وی فراهم شود.

شاید منطقی‌تر این بود که مدیران استقلال تا پایان فصل صبر می‌کردند و سپس در خصوص برکناری شفر تصمیم می‌گرفتند. اما به هرحال باید به این تصمیم احترام گذاشت و از آن حمایت کرد.

فرهاد مجیدی سرمایه واقعی باشگاه استقلال است و امیدوارم شرایط طوری نشود که او هم روی نیمکت این تیم بسوزد و همچنان سرمایه‌های این باشگاه یکی بعد از دیگری از دست بروند.

 

 اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار