حسن زمانی

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تمدید قرارداد وینفرد شفر دستور وزارت ورزش بود و افتخاری بدون اجازه وزارتخانه آب هم نمی‌خورد.

 

به گزارشاستقلال نیوز، حسن زمانی عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال به جای وینفرید شفر پرداخت و تاکید کرد اگر مجیدی در استقلال نتیجه نگیرد به سرنوشت علیرضا منصوریان دچار می‌شود. وی همچنین به انتقاد مدیران فعلی باشگاه درباره مبلغ بالای قرارداد شفر واکنش نشان داد و گفت: وزارت ورزش دستور داد که قرارداد شفر تمدید شود.

گفت وگوی زمانی با خبرگزاری مهر در زیر می خوانید:

* فکر می‌کنید برکناری وینفرد شفر در این مقطع زمانی به نفع استقلال است؟

متأسفانه این پروژه‌ای است که برای استقلال تعریف شده است ولی وقتش الان نبود. با توجه به توانمندی‌های فرهاد مجیدی انتظار داشتیم اجازه بدهند بازی‌های این فصل تمام شود و مجیدی از ابتدای فصل بعد مسئولیت تیم را بر عهده بگیرد. واقعاً حیف است؛ اگر مجیدی در همین بازی‌های باقیمانده نتیجه نگیرد به سرنوشت علیرضا منصوریان دچار می‌شود.

* فکر می‌کنید چرا این تغییرات، عجولانه صورت گرفت؟

نمی دانم چرا این تصمیم را عجولانه گرفتند ولی هرچه هست باید پیامدهایش را به جان بخرند.

* منظورتان فرهاد مجیدی است؟

نه؛ مجیدی شاید به این خاطر آمده که فکر می‌کند می‌تواند کمک کند. او دارد با این کار ایثار می‌کند. فقط امیدوارم با حیثیت مجیدی بازی نشود. متأسفانه مدیران، سرمایه‌هایمان را مفت هزینه می‌کنند. این آشی است که وزارت ورزش پخته است و خروجی آن مناسب نخواهد بود.

* حتی اعضای کمیته فنی استقلال هم از این برکناری بی خبر بودند.

بله؛ تصمیمات از جای دیگری گرفته می‌شود و حتی مدیریت باشگاه هم دخالتی در آن ندارد. وزارت ورزش تصمیم به تغییر کادر فنی استقلال گرفته است. مدیران استقلال بدون اجازه وزارت آب هم نمی‌خورند.

حسن زمانی

* یکی از انتقاداتی که مدیران فعلی باشگاه استقلال دارند، مفاد قرارداد شفر و مبلغ بالای آن است. چرا زمانی که شما در باشگاه بودید فکری به حال این موضوع نکرده بودید؟

قرارداد شفر بدون نظر وزارت ورزش بسته و تمدید نشد. هر برنامه‌ای هست، وزارت ورزش در آن نقش دارد. آقای افتخاری (مدیرعامل پیشین استقلال) بدون اجازه وزارتخانه آب هم نمی‌خورد. نقش هیأت مدیره هم در استقلال با این شرایط در حد صفر بود و الان هم همینطور است.

* یعنی هیأت مدیره حتی در حد یک بررسی ساده هم به قرارداد شفر ورود نکرد؟

بنده روحم هم از تمدید قرارداد شفر خبر نداشت. وقتی فهمیدیم که دستور از بالا (وزارت ورزش) آمده بود. افتخاری بعد از گرفتن دستور وزارتخانه اقدام به تمدید قرارداد شفر کرد.

* فکر می‌کنید ریشه اتفاقات باشگاه استقلال در چیست؟

در نامه استعفایم از هیأت مدیره باشگاه این روزها را پیش بینی کرده بودم. بعضی‌ها دوست ندارند استقلال موفق باشد. آنها استقلال را ضعیف می‌خواهند.

* اما استقلال این فصل هیچ چیزی کم نداشت؛ کادر فنی و مربیان دلخواه شفر، بازیکنان خوب و حتی جذب نفرات خارجی.

به جرأت می‌توانم بگویم این استقلال که امسال بسته شد در طول تاریخ بی نظیر بود ولی وقتی در کار باشگاه دخالت شود، نمی‌توانند از بازیکن بازی بگیرند!

* منظورتان این است که در کار باشگاه استقلال دخالت می‌شود؟ چرا این دخالت‌ها در باشگاه پرسپولیس صورت نمی‌گیرد و یا حداقل مسئولان این باشگاه چنین ادعایی ندارند؟

آنجا هم دخالت هست ولی مسئولانش مقاومت می‌کنند. ضمن اینکه همه در پرسپولیس پشت نتایجی که برانکو کسب می‌کند پنهان شده اند.

* اینکه گفته می‌شود در بدنه باشگاه استقلال هم افرادی هستند که چوب لای چرخ باشگاه می‌گذارند چقدر درست است؟

آنها عددی نیستند! تصمیمات از جای دیگری گرفته می‌شود. این افراد می‌توانند دخالت داشته باشند ولی تأثیر اصلی دخالت‌ها از جای دیگری است.

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار