بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان گفت: در مورد تغییر سرمربی و اتفاقات در این چند روز فردا از مجیدی بپرسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران به نشست نیامد بیژن طاهری پیشکسوت و عضو کادر فنی باشگاه استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد در ادامه متن این نشست خبری را می خوانید:

* تغییر سرمربی و اتفاقات این چند روز؟

از شفر تشکر می‌کنم به خاطر زحماتی که برای استقلال کشید. وقتی که برای این تیم گذاشت و استقلالی به تمام معنا بود یک جنتلمن و مرد خوش قلب بود برایش آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم. در مورد تغییر سرمربی و اتفاقات در این چند روز فردا از مجیدی بپرسید از من در مورد بازی فردا بپرسید.

* دیدار فردای استقلال مقابل استقلال خوزستان؟

اصلاً شرایط‌مان بحرانی نیست و اتفاقات شرایطمان خوب است. نه اینکه هیچ اتفاقی نیفتاده باشد، اما بچه‌های ما در دیدار برابر پدیده خوب بازی کردند و تنها توپ‌های‌مان گل نشد. استقلال خوزستان فوتبال خوبی را بازی می‌کند. من بازی این تیم برابر نساجی مازندران را دیدم. آنها یکسری بازیکنان جوان و جویای نام دارند و تلاش می‌کنند در لیگ بمانند به همین خاطر بازی فردا را سخت پیش‌بینی می‌کنم. آن هم برخلاف اینکه می‌گویند بازی آسانی در پیش داریم. تا روز گذشته در خدمت وینفرید شفر بودم، اما تا پایان فصل قرارداد دارم و در خدمت فرهاد مجیدی هستم. همه برای نام استقلال تلاش می‌کنیم و پس از پنج بازی آینده باید ببینیم که باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت.

* اخراج گادوین منشا از استقلال؟

منشا وقتی در مشهد فهمید که در ترکیب حضور ندارد اعلام کرد که مریض است و نمی‌تواند بازی کند. شاید اگر قبل از اعلام ترکیب می‌گفت که بیمار است هیچ اتفاقی نمی‌افتاد، اما بعد از اینکه ترکیب اعلام شد گفت که مریض است. به همین دلیل فعلاً در اختیار باشگاه قرار دارد. مجیدی نیز دیروز او را در اختیار باشگاه قرار داد. منشا در لیست 18 نفره ما قرار داشت، اما وقتی فهمید که در ترکیب حضور ندارد گفت که نمی‌تواند بازی کند.

* حرف و حدیث‌های به وجود آمده در مورد وضعیت اللهیار صیادمنش؟

آخرین باری که صیادمنش را دیدم قبل از سفر به مشهد بود و سرما خورده بود. در مورد فروش او و انتقالش به کشور دیگر بی‌اطلاع هستم.

* بازی نکردن روح الله باقری در نیم‌فصل دوم؟

باقری در تمرینات ما شرکت می‌کند و تا الان طبق صلاحدید شفر در لیست قرار نمی‌گرفت. باقری مشکل خاصی ندارد و باید دید که مجیدی درباره او چه تصمیمی می‌گیرد.

* آیا شفر از شما و دیگر دستیارانش برای انتخاب ترکیب استقلال مشورت می‌گرفت یا نه؟

ما یک مجموعه هستیم و شب بازی و حتی دو روز قبل از بازی در هتل درباره ارنج تیم صحبت می‌کردیم، اما در نهایت شفر تصمیم‌گیرنده بود.

* آیا استقلال نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد یا تنها به کسب سهمیه آسیا می‌اندیشد؟

قهرمان شدن را بعید می‌دانم، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که سهمیه را بگیریم. قطعاً سهمیه آسیا را می‌گیریم، اما قهرمانی دست ما نیست. آن زمان که قهرمانی دست ما بود، استفاده نکردیم.

* قرارداد شما و دیگر دستیاران شفر چه زمانی به پایان می‌رسد؟

قرارداد من و اشکان نامداری در پایان فصل به اتمام می‌رسد، اما در مورد بقیه چیزی نمی‌دانم. سایر دستیاران قرارداد دارند و تصمیم خودشان است که بمانند یا بروند. باشگاه آنها را اخراج نکرده است.

* اکنون شفر کجا حضور دارد؟

فکر کنم در هتل اسپیناس باشد.

به گزارش استقلال نیوز، در ابتدای نشست خبری محمد زرندی مدیر رسانه‌ای استقلال در مورد دلیل غیبت فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی از رسانه‌ها عذرخواهی کرد و گفت به دلیل جلسه فوق‌العاده‌ای که برایش پیش آمده نتوانست در نشست حاضر شود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار