حواشی پیش از دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان

امیرحسین فتحی به همراه علی خطیر معاون خود در ورزشگاه آزادی حاضر شد اما هواداران به شکلی عجیب به این دو نفر اعتراض کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران  و همنام خوزستانی از ساعت 20:15 امروز چهارشنبه(11 اردیبهشت 98) از هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* کمتر از دو ساعت دیگر برگزار خواهد شد. در حالی که هواداران کمی برای حمایت تیم استقلال به ورزشگاه آزادی آمدند.

* تعدادی از هواداران استقلال با موبایل‌های خود در حال تماشای دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی هستند تا از نتیجه این بازی مطلع شوند.

* بعضی از هواداران استقلال از گل زدن تیم تراکتورسازی خوشحال شدند و حتی امیدوار بودند تیم تراکتورسازی بتوانند به گل دوم برسد اما این اتفاق نیفتاد.

* بعضی از هواداران امید دارند با حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال نتیجه خوبی کسب کند.

* رفته رفته به تعداد هواداران افزوده می‌شود ولی همچنان 500 هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* تعدادی از تماشاگران استقلال با دیدن فتحی و خطیر با صدای بلند خطاب به آنها گفتند چرا اللهیار صیادمنش ستاره تیم را فروختید؟ اگر این کار را کرده باشید باید پاسخگوی هواداران باشید و هواداران استقلال شما را نخواهند بخشید. در این لحظه مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال بی‌تفاوت نسبت به عملکرد تماشاگران در جای خود نشستند که چند نفر از طرفداران خشمگین این تیم با صدای بلند فریاد زدند آقای خطیر و آقای فتحی به احترام هواداران از جای‌تان بلند شوید. شما باید پاسخگوی ما باشید که در این لحظه معاون باشگاه استقلال با فتحی مشورت کرد و خطیر نزد تماشاگران رفت.
معاون ورزشی باشگاه استقلال که شدت عصبانیت تماشاگران را کاملاً حس کرده بود خطاب به آنها گفت:

اگر ما سرمربی را تغییر دادیم فقط به خاطر شما بوده چون شما سرمایه‌ این باشگاه هستید مطمئن باشید یک مربی خوب خارجی به استقلال خواهیم آورد. در این لحظه باز هم هواداران استقلال با عصبانیت گفتند صیادمنش را فروخته‌اید به خاطر تماشاگران؟  معاون ورزشی باشگاه استقلال هم جواب داد شما نگران نباشید ما فصل آینده یک تیم خوب برای شما می‌بندیم. 

* در ادامه تعدادی از تماشاگران نیز به خطیر گفتند بازیکنان بی‌غیرت تیم را رد کنید چون ما بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم.

* در ادامه تماشاگران استقلال با حالتی عجیب علیه بازیکنان شعار دادند و یکصدا گفتند بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم که البته این موضوع باعث تعجب بازیکنان استقلال در حال گرم کردن شد و آنها به شکلی عجیب سکوها را نگاه می‌کردند.

* هواداران تیم استقلال با این شعار (سفت تا حیا کنید استقلال را رها کنید)  علیه برخی بازیکنان این تیم که در فضای مجازی با این عنوان فعالیت داشتند موضع گرفتند. البته این شعارها در ابتدای بازی چندان زیاد نبود و تماشاگران روبروی جایگاه بلافاصله بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند.

* به جز امیرحسین فتحی و علی خطیر فرزاد مجیدی برادر فرهاد مجیدی و فرشاد ماجدی برادر عضو هیأت مدیره استقلال (میرشاد ماجدی) که هم اکنون مربی تیم ملی امید محسوب می‌شود  در جایگاه حضور دارند. نکته قابل توجه اینجاست که شایعه شده فرهاد مجیدی به واسطه ارتباط خوبی که با فرشاد ماجدی دارد این روزها از او مشاوره فنی گرفته و بعضی آنالیزها را وی در اختیار سرمربی استقلال قرار می‌دهد. فرشاد ماجدی طی سال‌های اخیر هرگز برای تماشای بازی‌های استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر نشده بود.

* حدود 10 هزار نفر از طرفداران تیم استقلال در استادیوم حضور دارند و بازی دو تیم را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* پیش از شروع بازی فرهاد مجیدی به سمت محمد علوی سرمربی استقلال خوزستان رفت و با وی خوش و بش کرد. مجیدی که با لباس گرمکن و برخلاف سرمربیان لیگ برتری که با کت و شلوار لب خط حضور پیدا می‌کنند عمل کرده بود توسط تماشاگران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* در ابتدای مسابقه خطای مهاجم استقلال خوزستان روی داریوش شجاعیان باعث شد تا داور به بازیکن استقلال خوزستان تذکر بدهد.

* روح‌الله باقری مهاجمی که توسط شفر در نیم فصل دوم اصلا به کار گرفته نشده بود امروز روی نیمکت ذخیره‌های آبی‌پوشان حضور دارد.

* فرهاد مجیدی بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان از سوی هواداران به شدت تشویق شد.

* مجیدی در پایان بازی با تک تک بازیکنان استقلال دست داد و به آنها خسته نباشید گفت.

* امیر حسین فتحی مدیرعامل و علی خطیر معاون فنی باشگاه استقلال در رختکن این تیم حاضر شدند.

* فرشاد ماجدی برادر میرشاد ماجدی عضو هیات مدیره استقلال در رختکن این تیم حاضر شد. ماجدی عضو کادرفنی تیم امید ایران است.

* پس از گل سوم استقلال، علی خطیر، امیرحسین فتحی را در جایگاه ویژه در آغوش گرفت و فتحی که به نظر می‌رسید بغض کرده، نفس راحتی کشید.

* پس از گل سوم استقلال، هواداران این تیم فرهاد مجیدی را تشویق کردند.

* بعد از گل چهار استقلال، امیرحسین صادقی بازیکن و کاپیتان سابق استقلال، فتحی را در آغوش گرفت و با پریدن خوشحالی خودش را نشان داد.

* دیدار دو تیم با نتیجه 4 به 2 به سود آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.

 

 

در حال بروز رسانی. . . 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار