مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از دیدار با استقلال خوزستان

بازیکنان استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان گفتند: خدا را شکر توانستیم برنده شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان از هفته بیست و هشتم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی تهران انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* مهدی قائدی

خدا را شکر توانستیم برنده شویم و دل هواداران را شاد کنیم. 

استقلال خوزستان تیم خوب و قابل احترامی است. نیمه اول بازی ما هنوز به فکر بازی با پدیده و امتیازاتی که از دست دادیم بودیم اما در ادامه به خودمان آمدیم و توانستیم برنده شویم.

چه چیزی بگویم. هنوز اتفاقی نیافتاده است. فقط خوشحالم که مجیدی سرمربی شده است و او یکی از الگوهایم از بچگی بوده است. امیدوارم بتوانیم در ادامه موفق شویم.

* وریا غفوری

من به نوبه خودم به عنوان یک بازیکن از او تشکر می‌کنم به خاطر زحماتی که در تیم کشید. در مقطع زمانی که آمد تیم ما را زنده کرد. فوتبال است و استقلال نتیجه می‌خواهد و این نتیجه به هر دلیلی حاصل نشد و ایشان رفت.

من حرف‌هایم را هفته پیش زدم و هر هفته که نباید همان حرف‌ها را دوباره بیان کنم!

من در جریان نیستم ولی چیزی که ما در آن فیلم دیدیم حرفه‌ای نبود.

شما سوالاتی بپرسید که به عنوان بازیکن بتوانم جواب بدهم.

این برد به نفع تیم ما شد و شرایط روحی تیم ما را درست کرد و انشالله دوبازی دیگر ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بله قطعا مهم است. بازیکن دوست دارد زیر نظر مربی کار کند که دانش بالایی داشته باشد و بتواند به تیم و خود بازیکن کمک کند.

شفر مربی با تجربه‌ای بود و به اندازه خودش به تیم کمک کرد.

 * علی کریمی

امیدوارم هواداران در بازی بعدی که آسیایی است حمایت‌شان را از ما دریغ نکنند تا بتوانیم الدحیل را شکست بدهیم و شانس رفتن تیم به دور بعد را زنده نگه داریم.

من بازیکن هستم و نمی‌توانم مخالف یا موافق باشم. هر مربی باشد سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.در بازی اول‌مان با فرهاد مجیدی توانستیم ببریم از زحمات شفر هم تشکر می‌کنم او خیلی زحمت کشید و امیدوارم در آینده موفق باشد.

باشگاه هنوز مذاکره‌‌ای با ما انجام نداده و هنوز اتفاقی نیفتاده است.

جا دارد روز معلم را تبریک بگویم و این گل را به مادرم که معلم است تقدیم می‌کنم.

* پژمان منتظری

خدا را شکر در این بازی برنده شدیم و توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم. 

ما زمانی که شانس داشتیم از فرصت‌مان استفاده نکردیم و شانس قهرمانی از دست رفت. در مورد موضوع شفر هم که صحبت می‌کنید باید بگوییم او برای استقلال زحمت کشید و به من لطف داشت. وقتی کتفم شکست و بازگشتم چون این مربی به من اعتقاد داشت خیلی به من کمک کرد با فتحی در این مورد صحبتی نکردم ولی اگر از من هم سؤالی می‌شد ترجیح می‌دادم صحبت نکنم چرا که شما شخصیت من را می‌شناسید وظیفه ما به عنوان بازیکن چیز دیگری است و خودم مراقب هستم وارد این مسائل نشوم من بعد از رفتن شفر با او تماس گرفتم و از شفر تشکر کردم او استقلال را دوست داشت و خیلی هم برای این تیم زحمت کشید.

من وقتی از حرم بازگشتم در هتل فتحی را دیدم و با یکدیگر خوش و بش کردیم و سپس به اتاقم رفتم این سه ساعت که می‌گویید نمی‌دانم چیست.

با من مشورت شده است؟! من سه ساعت با کسی صحبت نکرده‌ام و بعید است امیرحسین فتحی این موضوع را گفته باشد. اگر من می‌توانستم مشورت هم بدهم سعی می‌کردم به این مسئله ورود نکنم. وظیفه من بازی کردن است نه نظر دادن. باشگاه خودش تصمیم گرفته و من سعی می‌کنم وارد این بازی‌ها نشوم.

من نمی‌خواهم به این مسائل ورود کنم از باشگاه بای سؤال کنید و شفر در این مورد نظر بدهد من جوابی به این مسئله نمی‌دهم و وظیفه من صحبت در این موارد نیست.

من سال‌ها قبل در تیم ملی هم در دفاع راست بازی کردم در ذات من این مسئله نیست که مربی از من بخواهد در پستی بازی کنم و جواب منفی بدهم. مربی صلاح بداند در هر پستی بازی می‌کنم و مثل یک سرباز تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. وقتی هم بازیکنی می‌گوید دوست ندارم در فلان پست بازی کنم از این مسئله بدم می‌آید. وظیفه من به عنوان بازیکن حضور در هر پستی است که مربی بخواهد.

این اتفاق افتاد و ما قهرمانی لیگ را از دست دادیم. کارشناسان باشگاه این مسئله را علت‌یابی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند هواداران امروز هم ما را حمایت کردند لیاقت آنها بیشتر از اینها است باز هم از هواداران تشکر می‌کنم اگر شانسی هم نداشتیم برای کسب ۶ امتیاز باید بجنگیم و اینکه فکر کنیم قهرمانی از دست رفته و بی‌خیال شویم کار درستی نیست.

* رضا کریمی

بازی خوبی بود. خوشحالم که فرهاد مجیدی به من اعتماد کرد و در این بازی به میدان رفتم. فرهاد مجیدی یکی از الگوهایم از بچگی بوده است.

این بستگی به نظر کادرفنی دارد. مهمترین مسئله این بود که امروز سه امتیاز مهم گرفتیم.

این مسئله را از بزرگترها بپرسید.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار