سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در این فصل همه چیز را از دست دادیم هم جام حذفی، هم لیگ قهرمانان آسیا و هم لیگ برتر را شاید فقط بتوانیم در لیگ سهمیه اسیایی بگیریم.

 

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در مورد حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

استقلال در این فصل همه چیز را از دست داد

استقلال در این بازی خوب بازی نکرد و تغییراتی که در تیم رخ داد در روند تیم تغییری ایجاد نکرده است و استقلال در این فصل همه چیز را از دست داد. هم جام حذفی، هم لیگ قهرمانان آسیا و هم لیگ برتر را شاید فقط بتوانیم در لیگ سهمیه اسیایی بگیریم.

* این شرایط ناراحت کننده است

شرایط سخت‌تر شده است. استقلال از الان باید برای فصل آینده تدبیر مناسبی انجام بدهد و مدیریت خوبی در آن انجام شود  و استقلال نباید هواداران را اینقدر دلسرد کند. من به عنوان یک استقلالی قدیمی و اینکه سال‌ها در تیم بازی کرده‌ام شرمنده هواداران می‌شوم حتی با وجود اینکه سهمی در استقلال کنونی ندارم ولی به عنوان یک استقلالی ناراحت می‌شوم و شرمنده هواداران می‌شوم.این شرایط ناراحت کننده است. امیدوارم فصل آینده یک مربی درجه اول به استقلال بیاید مربی که از نظر فنی هم خیلی خوب باشد.

* فرهاد با تامل کار کند و احساسی تصمیم نگیرد

فرهاد اول کارش است و باید با تامل کار کند و احساسی تصمیم نگیرد. او باید از این موقعیت خوبی که نصیبش شده نهایت استفاده را ببرد. آیا منشا در بازی با الدحیل به درد استقلال نمی‌خورد؟! استقلال در این بازی در خط جلو هیچ خطری ایجادنکرد و فقط یک ضربه کاشته پاتوسی زد و یک چرخش هم مرتضی تبریز کرد در بقیه دقایق استقلال شانسی برای گلزنی و برنده شدن نداشت. باید برای فصل آینده از هم اکنون برنامه ریزی کرد.  

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار