محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: تعویض‌هایی هم که در این بازی دیدیم خیلی خوب نبود، خود مجیدی هم به این نکته اشاره کرد و از عملکرد بازیکنان تعویضی رضایت نداشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تساوی استقلال مقابل الدحیل و حذف از آسیا؟

از استقلال مقابل الدحیل انتظار بیشتری می‌رفت؛ به خصوص که از حمایت سی، چهل هزار هوادار هم در این بازی بهره می‌برد. اما متأسفانه بچه‌های ما در این بازی انتظارات را برآورده نکردند تا در نهایت نه برنده بازی شوند و نه امکان صعود به مرحله بعدی برای آنها فراهم باشد. تعویض‌هایی هم که در این بازی دیدیم خیلی خوب نبود. قائدی اصلاً برای این بازی مناسب نبود و شجاعیان هم نباید ابتدای نیمه دوم از بازی خارج می‌شد. خود مجیدی هم در مصاحبه پایان بازی‌اش به این نکته اشاره کرد و از عملکرد بازیکنان تعویضی رضایت نداشت.

* انتقادات اخیر برخی پیشکسوتان و کارشناسان نسبت به عملکرد وینفرد شفر؟

نمی‌دانم ملاک این اظهار نظرها نزد دوستان ما چیست. چطور می‌شود تا یک هفته پیش، از شفر تعریف و تمجید می‌کردند اما امروز او بد شده و عامل همه اتفاقات تلخ در استقلال است؟ این نوع قضاوت کردن درست نیست. شفر اشکالاتی داشت و انتقاداتی هم به او و عملکردش وارد بود، اما اگر انصاف داشته باشیم باید بگوییم او عامل همه گرفتاری‌ها و بدبختی‌های استقلال نبود. بعید نیست همین افرادی که تا دیروز از شفر تعریف می‌کردند و امروز علیه او صحبت می‌کنند، در آینده هم همین رفتار را با مجیدی داشته باشند. هنوز هم می‌گویم بهتر بود در مورد شفر درایت بیشتری صورت می‌گرفت و این سه چهار بازی هم به او فرصت می‌دادند و در پایان فصل به نوعی بهتر او را برکنار یا تعلیق می‌کردند تا عواقب کمتری برای باشگاه استقلال داشته باشد.

 

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار