فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برتری مقابل سپیدرود گفت: اگر به سه چهار روز قبل برگردیم شاید آن صحبت‌ها را درباره عراقچی انجام ندهم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال بعد از دیدار استقلال مقابل سپیدرود مصاحبه کوتاهی با خبرنگاران انجام داد که در ادامه می خوانید:

 

خوشبختی را در استقلال خیلی زود تجربه کردم

این قهرمانی را به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می گویم. میخواهم یک دقیقه در مورد باشگاه صحبت کنم. فکر می‌کردم که چه بگویم، دیدم بهترین کار این است که با واقعیت با مردم صحبت کنم. من خوشبختی را در استقلال خیلی زود تجربه کردم، ستاره بودم و میلیون‌ها نفر دوستم داشتند.

آجر به آجر این باشگاه را می‌شناسم

حرفی که می‌زنم نمی‌خواهم با اعتبار خودم بازی کنم. آجر به آجر این باشگاه را می‌شناسم فرزند این باشگاه هستم و همه اتفاقاتی که می‌افتد و شیطنت‌هایی که می‌شود را به خوبی درک می‌کنم اما هر وقت استقلال را ترک می‌کنم و برمی‌گردم می‌بینم یک آجر هم در باشگاه جابه‌جا نشده است.

باید ساختار باشگاه درست شود

همیشه قراردادهای میلیاردی بسته شده و هیچ نتیجه‌ای هم حاصل نشده است. موضوع تلخ این است که شخصیت استقلال در دهه‌های گذشته داشته از بین رفته است. فوتبالیست‌های ما همه بچه‌های خوبی هستند  اما اگر می‌خواهیم شخصیت فوتبالی را به بازیکنان منتقل کنیم باید ساختار باشگاه درست شود.

قاطع و محکم می‌گویم شخصیت را به هواداران و باشگاه برمی‌گردانم

خیلی قاطع و محکم به هواداران می‌گویم که این شخصیت را به هواداران و باشگاه برمی‌گردانم. امروز هم در جلسه فنی به بازیکنان گفتم هر بازیکنی که پیراهن استقلال را می‌پوشد اول با هواداران قرارداد می‌بندد، بعد با باشگاه. هر کسی ناراحت است می‌تواند برود. بازیکن استقلال باید بداند به هوادارش تعصب داشته باشد. با تمام مشکلاتی که بود فصل به پایان رسید.

* هواداران استقلال حیالشان راحت این تیم را از نو می سازیم

اگر به سه چهار روز قبل برگردیم شاید آن صحبت‌ها را درباره عراقچی انجام ندهم به هر حال او هم می‌تواند تیم محبوبش را دوست داشته باشد. اما ما تحت فشار بودیم و صحبت‌هایی کردیم اما به هواداران استقلال می‌گویم که خیال‌شان راحت باشد. این تیم را از نو می‌سازیم و تیمی را وارد می‌کنیم در فصل آینده که در خور نام و شخصیت استقلال بازی کند.

 

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار