پرویز مظلومی

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: تمام مجموعه استقلال هدفش این است که فصل آینده آبی پوشان جام را بالای سر برده تا باعث خوشحالی دل هواداران شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرمربی سابق و سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط این روزهای تیم استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط استقلال؟

متأسفانه استقلال نتوانست امسال جامی را به هوادارانش تقدیم کند. ما در جام حذفی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتیم و در لیگ برتر هم سوم شدیم. در هفته‌های پایانی که پرسپولیس امتیازات زیادی را از دست داد می‌توانستیم با چند برد پیاپی به قهرمانی دست پیدا کنیم اما این اتفاق صورت نگرفت و استقلال بیشتر به خودش باخت تا به حریفان. امیدوارم فصل آینده شاهد یک تیم پرقدرت باشیم که بتواند با قهرمانی در لیگ و حذفی دل هواداران را شاد کند.

* سرمربی فصل آینده استقلال چه زمانی معرفی خواهد شد و آیا مربی بعدی ایرانی است یا خارجی؟

گزینه اصلی استقلال برای سرمربیگری فصل بعد یک مربی خارجی است. در جلساتی که با اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه داشتیم ۵ مربی خارجی مدنظر هستند که مطمئناً از میان آنها یکی انتخاب خواهد شد.

* نقش کمیته فنی در انتخاب سرمربی جدید تا چه اندازه است؟

در دوران وینفرید شفر وقتی دیدیم او هیچ اعتقادی به کمیته فنی ندارد دست از کار کشیدیم و اجازه دادیم خود شفر تصمیم گیرنده نهایی باشد. بعد از جدایی شفر با جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه داشتیم دوباره کار را آغاز کردیم. قرار است در جمع بندی کلی به همراه مدیرعامل در خصوص انتخاب سرمربی نظر نهایی خود را بدهیم تا فردی که مورد وثوق همه باشد سرمربیگری استقلال را بر عهده بگیرد.

* انتقاد از برخی مطالب در فضای مجازی؟

متأسفانه فضای مجازی این روزها به یک معضل بزرگ تبدیل شده و صحبت‌هایی در آن شکل می‌گیرد که هیچکدام رنگ واقعیت ندارد. هر روز نام یک مربی در فضای مجازی برای هدایت استقلال برده می‌شود اما هواداران بدانند که تمام این گزینه‌ها شایعه است و قرار است در جلساتی که در روزهای آتی برگزار می‌شود، سرمربی جدید استقلال معرفی شود. متأسفانه برخی‌ها چند سالی است با اینکه سمتی در استقلال ندارند اما دست بردار این تیم نیستند و به هر نحوی شده می‌خواهند خود را وارد مجموعه استقلال کنند تا به منافع شخصی خود دست پیدا کنند. خوشبختانه پس از پایان دیدار استقلال برابر سپید رود پژمان منتظری و دیگر بازیکنان در مصاحبه‌هایشان علناً اعلام کردند این شخص در استقلال جایی ندارد اما او به هر طریقی شده می‌خواهد وارد باشگاه شده یا از پشت به این تیم خنجر بزند. خود من هم در برنامه ۹۰ در مورد این فرد صحبت کردم و کدهای لازم را دادم. امیدوارم با درایت مسئولان استقلال و حمایت هواداران دیگر شاهد حضور چنین افرادی حتی اطراف استقلال نباشیم زیرا مدیران استقلال این روزها به آرامش نیاز دارند تا بتوانند یک تیم پرقدرت را آماده شروع لیگ کنند.

* خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال؟

خسرو یک بازیکن بزرگ، خوش اخلاق و متعهد بود. یکی از بازیکنانی که در دوران بازیگری عملکرد فوق العاده ای داشت و سال‌ها برای استقلال بازی کرد و تمام توان خود را برای موفقیت آبی پوشان به کار بست. اشک‌های او در روز خداحافظی دل هر هواداری را به درد می‌آورد اما دوران فوتبال زودگذر است و امیدوارم حیدری در کنار خانواده موفق بوده و در آینده به یکی از مربیان بزرگ در فوتبال کشورمان تبدیل شود.

* جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان حال حاضر؟

باشگاه چند بازیکن را مدنظر دارد که در حال مذاکره با آنان است تا بتواند آنها را در آینده نزدیک جذب کند. البته قرار است بعد از دیدار برابر العین با بازیکنانی که در حال حاضر قراردادشان تمام شده مذاکره کنیم.

* دیدار روز دوشنبه استقلال برابر العین امارات؟

با توجه به اینکه دیگر امیدی به صعود نداریم و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتیم بازیکنان بدون استرس مقابل حریف به میدان خواهند رفت.

* صحبت پایانی؟

مدیریت استقلال این روزها تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند یک تیم خوب را برای فصل آینده آماده کند. هواداران استقلال چند سالی است که طعم قهرمانی در لیگ برتر را نچشیده‌اند و تمام مجموعه استقلال هدفش این است که فصل آینده آبی پوشان جام را بالای سر برده تا باعث خوشحالی دل هواداران شوند. بعد از بازگشت تیم از امارات، کمیته فنی جلسه‌ای را تشکیل خواهد داد تا هم در خصوص سرمربی فصل آینده استقلال به جمع بندی کامل برسد و هم در مورد انتخاب بازیکنان فصل جدید.

 

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار